duminică, 15 mai 2011

O reţetă !

 Astăzi este "ziua mea de serviciu",pentru mica mea familie, la bucătărie.Şi m-am gândit să vă prezint şi vouă reţeta  de astăzi  :

                                    Piept de pui la cuptor cu brânză.
Este  o mâncare uşoară, care se găteşte repede, că doar este secolul vitezei... şi se poate servi în faţa laptopului.
Dar să nu o mai lungesc prea mult .Pentru a realiza această minunăţie aveţi nevoie de piept de pui, unt, pesmet, brânză puţin sărată, un ou, smântână,vin alb ,cimbru proaspăt , usturoi.
Pieptul de pui se fierbe, musai  îmbăiat în vin alb şi parfumat cu cimbru proaspăt ,se răceşte şi se taie. Intr-un vas tapetat cu unt şi apoi pesmet se aşează în straturi:carnea de pui, brânza puţin sărată, iar la final se adaugă ou bătut cu smântănă. Se poate adăuga roşii şi usturoi, după gust.
Prepararea puiului cu brânză la cuptor durează cam 30-45 de minute.
Este delicioasă , credeţi-mă pe cuvânt... Poftă bună!


17 comentarii:

  1. Este pentru 2 persoane .Ha haa!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 persoane ,dar iti ies mai multe portii:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna delicioasa mancarea! Pofta mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai baiete, tu ma faci sa-ncerc! Dar o precizare: stiam ca cimbrul merge cu porc, cu pui ar merge salvie sau rozmarin. Dar incerc io si vedem dupa aia!
    Multumim pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  5. @loopoo,
    ...fiecare cu mirodeniile lui,dupa gust.Succes si Pofta buna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iese asa, ca un fel de budinca, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. @ loopo,
    ja.ja...ist gut :))

    @ Bianca,
    avem ! Duminica frumoasa si tie sau inveti azi!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca o sa incerc si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Amiuţa ,
    Succes si pofta buna:)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu vin cu garnitura de spanac! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum ti-am scris si pe FB, eu una deja am aplicat-o. De ce nu incerci ca in fiecare weekend sa ne scrii o reteta, simpla, ceva ce sotii nostri pot gati rejor si sa ne imbie cu acea mancare la pranz?

    RăspundețiȘtergere
  12. si iti sugerez si titlul:bucatarie pentru barbati. Ei, ce zici, te prinzi?

    RăspundețiȘtergere
  13. Lumi,
    :)In functie de timpul pe care il am ...


    principessa,
    Spanacul la mine merge cu oua ,in apa !:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Aaa...e super ! Am preparat si eu!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Tu stii ce foame am in mine?...acu' mai pui si tu sare la pofta mea...daca n-am stat cuminte si am rasfoit din urma. :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. @ andreea,
    Eu sarea o folosesc in cantitate foarte mica,din obisnuinta :))

    RăspundețiȘtergere