duminică, 10 aprilie 2011

Atentiune !!!!....Natiune!


   Acesta este  mailul pe care l-am primit vinei seara (08.04.2011), in urma participarii cu 4 din poeziile mele ,din volumul "Diamante pentru cei mici"...Scriierile mele le gasiti aici:
http://fdraganescu.blogspot.com/

   Bineînţeles că l-am arhivat,la personale .... Diploma o voi pune în  ramă.. :))

Stimaţi participanţi la Festivalul "Romeo şi Julieta la Mizil",

     
      Vă trimitem, iată, diplomele de participare la Poezie, pe care aţi obţinut-o la festivalul sus amintit. Ele pot fi utile unora sau pot deveni, pentru alţii, amintiri-sperăm-plăcute.

      Vă mulţumim că aţi participat. Vă aşteptăm la următoarea ediţie, a V-a.

      Credem în continuare în talentul fără graniţe de vârstă sau de volume publicate. De ceea şi ediţia următoare se adresează tot tinerilor români…de orice vârstă.

      Vom reveni în curând şi cu Antologia. Anul acesta este o antologie foarte consistentă. De aceea a durează aşa de mult editarea ei.
  Vă rog să-mi confirmaţi primirea acestui mail.

Cu preţuire,
prof. Bădicioiu

P.S.
Cele patru poezii care vor fi publicate în "Antologia" sunt:Omul de zăpadă,Iarna la bunici,Fulg de nea,
Pe derdeluş.

15 comentarii:

  1. Ce pot sa spun ...bafta in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari!!! la cat mai multe... meriti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si la mai multe vesti bune, si spor la castigarea mai multor dimplome :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, e bine ca se mai gandeste cineva si la viitorul tarii, adica la copii!

    RăspundețiȘtergere
  5. FELICITARI, bravo, sa ai succese in continuare! Ma bucur pentru tine si apreciez faptul ca mai exista oameni care in toata nebunia din tara mai au puterea sa mai si compuna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Harry ,
    Mersi..."Balans emoţional".Am citit. Mi-a plăcut!
    Te felicit!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. loopoolica ,
    Copii sint viitorul tarii si fara ei nu avem nici un viitor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lumi RO ,
    Mesi frumos! E un pic mai dificil in Romania sa evadezi din cotidian si sa dai frau liber imaginatiei,dar e placut cand cineva apreciaza efortul depus :)

    RăspundețiȘtergere
  9. no, tocmai voiam sa scriu "e placut, nu? " si cand colo, mi-ai luat-o inainte in comentariul anterior :)
    Confirmari cum ca ne aflam pe calea cea buna sunt binevenite intotdeauna.
    Bucura-te!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! Si multa inspiratie in continuare...si poate scrii si pentru cei mai mari. :)

    RăspundețiȘtergere