sâmbătă, 30 iulie 2016

Terenul este important. Vietile oamenilor sunt pagube colaterale..

Are 38 de ani. S-a dus la spital pentru o transfuzie de sange. Trasfuzia a fost gresita. Femeia este in stare grava, e in coma. Dar, spitalul nu poate fi tras la raspundere, pentru ca nu are autorizatie de functionare. S-a intamplat in Sectorul 1, al Capitalei, unui stat membru UE, la CF 2, un spital cu traditie, care apartine Ministrului Transporturilor.

Apartinatorul, Ministerul Transportului, a lasat Spitalul CF 2 in paragina controlata si coordonata, pana cand va aparea un investitor de bine... Terenul este important. Vietile oamenilor sunt pagube colaterale.. 


Cata GOLONIE poate exista in ministerele astea, conduse acum de tehnocratii priotejati de Noua Securitate ( binomul SRI_DNA) ???

PS. Cineva imi spunea, dupa instalarea Guvernului de Tehnocrati, ca procesul de inchidere a unor spitale, in favoarea unor rechini imobiliari, protejati de SRI_DNA, se va accelera, iar dupa spitale vor urma scolile....



nchiderea spitaelor în interesul unor rechini imobiliari!!

2 comentarii:

  1. Laura Lenaiulie 30, 2016

    din pacate, asta se urmareste : privatizarea ( vanzarea pe nimic ) !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani Dani Am lucrat la farmacia din curtea spitalului, era o farmacie particulara, nu de lant.. Cunosc ce se intampla in spital, eu personal am avut nevoie de o interventie chirurgicala.... Nu am crezut ca , dupa acea operatie, recuperarea va fi de luni de zile, cu antibiotice la greu, cu analize facute la fiecare doua saptamani. O simpla operatie de apendicita.

      Ștergere