joi, 24 decembrie 2015

Crăciun fericit!



Oricât de mult aș încerca nu reușesc să fac nicio recapitulare a acestui an. A niciunui an. Nu reușesc să fac asta nici măcar sfârșitul unei zile. Poate e din cauza tendinței mele de-a nu crede în timp chiar dacă, inevitabil, el trece și lasă urme. 
Fericirea a venit când nu era așteptată și marile tristeți au fost până la urmă roditoare. Anul acesta am scris multor stări. Până la urma singurul căruia îi rămân credincios rămâne scrisul.
Familia mea e bine, dar a fost multă moarte în lume și e nedrept să mă bucur, aș fi un ipocrit. Se încheie anul și e Crăciunul. Singura perioadă care mă emoționează. Și e bine așa. Nu am dorințe și nici proiecte care nu și-au atins împlinirea. Nu sunt un om cu planuri. Cred că nu rămâne decât să iubim...
Crăciun fericit.

4 comentarii:

  1. Craciun linistit! Un an mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un Crăciun ca în povesti cu multă căldura în suflet, voie bună și un brad plin de cadouri vă doresc din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cete de ingeri sa coboare in casa voastra si sa va aduca "Vestea cea mare!" Iar cel ce S-a nascut, Iisus Mantuitorul lumii, sa va umple casa cu pacea si binecuvantarea Sa!

    RăspundețiȘtergere
  4. I go to see daily a few web pages and websites to read articles, except this blog presents quality based content.


    Review my web-site ... ประตูม้วน

    RăspundețiȘtergere