luni, 15 iunie 2015

Comunicat de presa - Viata pentru o minune!

                                   Comunicat de presa - Viata pentru o minune!


Are 10 luni, o cheama Olivia Nicola si este copilul mult asteptat de familia Dehelean. Desi a fost o sarcina cu destule probleme, „micul fulg de nea”, asa cum o alinta mama, s-a nascut cu o maladie ce ii afecteaza creierul. Conform medicilor, micuta sufera de paralizie cerebrala intr-un stadiu avansat.
“Mi-am dorit-o foarte mult, mai ales ca am pierdut o sarcina inainte si cand am aflat ca o sa o avem pe Olivia am zis ca s-a implinit visul nostru. E viata mea, e tot! Pentru ea traiesc, pentru ea as face orice. Totul este dedicat ei, de dimineata pana seara, noaptea inclusiv, cu ras, cu plans.
Medicii ne-au asigurat ca totul o sa fie bine, in doua-trei luni totul o sa se remedieze si noi am trait cu speranta asta pana am ajuns sa facem o ecografie si totul s-a naruit. Doctorii ne-au spus ca are chisturi pe creier, ca nu se stie cum va evolua boala ei, daca va fi un copil normal sau nu. Trebuie sa facem diverse sedinte de terapie, de kinetoterapie, acum facem si hidroterapie. Noi speram sa se faca bine, deja vedem primele semne de insanatosire si ne dorim foarte mult ca intr-o zi ca o sa fie si ea un copil normal”, declara Magdalena Dehelean, mama Oliviei. (0749.894.348)

În acest sens, Asociația “Salvează o inimă” a demarat o urgentă campanie de strângere de fonduri pentru a-i oferi Oliviei o șansă la o viață normală. Donațiile pot fi făcute pe platforma de donații online, https://salveazaoinima.ro/campaigns/olivia-nicola-dehelean/ sau în conturile bancare deschise pe numele mamei, Magdalena Dehelean: cont RO12BTRL03601201U23981XX (Lei) și RO84BTRL03604201U23981XX (Euro)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu