marți, 29 octombrie 2013

Guest-post: harti

Pe net exista o sumedenie de chestii utile si o alta sumedenie de chestii inutile. Unele sunt pentru nevoile reale altele nu!
Hai, ca ati ghicit! A trecut ceva vreme de la utimulguest-post de pe acest blog si daca timpul mi-a permis am purces la o noua analiza. E ceva mai special, adica o sa vorbim despre: harti gigant cu mecanisme. Unii le pot include in categoria chestii inutile.  O chestie utila este de exemplu o masina. Pentru aceasta chestie, nevoie sunt foarte multe site-uri auto, unele sunt bine construite, altele mai putin.
Sa zicem ca tu cauti harti! Multi nu vad utilitatea lor si le considera niste chestii inutile. Ce faci? Pai, dai un search pe principalul motor de cautare si ajungi la un site. Nu stii, daca e cel mai bun, dar acolo ai ajuns...
Site-ul pe care eu am ajuns e unul dedicat acestor produse. Nu va mirati fiecare produs, adica harta, e una speciala.
Informatia care este pe site e una documentata, fiind bine scris si la fel de bine aranjate produsele, pe categorii.
Site-ul are fotografii pentru toate produsele, adica pentru fiecare tip de harta. Aspectul acesta e foarte important zic eu pentru orice fel de site ce comercializeaza produse in mediul online.
Site-ul, magazinul online, are date de contact, e-mail, adresa, numar de telefon...asadar nu-i un site anonim, e de incredere. Plus ca ai si un avantaj, daca doresti, produsul poate fi personalizat.
De asemenea sunt prezentate si modalitatile de plata si livrare.
Site-ul are un aspect placut, profesionist si daca suntem interesati de aceste produse revenim cu drag pe el.
Ca si concluzie imi place cum arata, e ca sa zic asa, aerisit, culorile sunt placute, incarcarea -navigare pe site, este usoara...n-am depistat probleme de acces. Numele site-ului hartidebirou.ro, a fost bine ales, in opinia mea fireste! Ca tot spuneam la inceputul articolului despre modalitatea de cautare:)
Si, ca sa inchei intr-o nota optimista, un astfel de site, magazin online isi are utilitatea lui, pe langa o sumedenie de chesti inutile, asa cum spuneam la inceputul articolului.
Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti o zi frumoasa si daca-i frumoasa sa profitati la maxim de ea.:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu