joi, 23 mai 2013

Pareri?

Din punctul meu de vedere,  un necaz, e o problema, ca atare, ne impovareaza, nevorbind, aici, de marile drame. Cu totii stim ca viata este precum matematica: are plusuri şi minusuri. Sau cum ar spune altii are urcusuri si coborasuri.
Ceea ce ne ingenunchează in final este, de fapt, imposibilitatea - dintr-un motiv sau altul - de a gasi o solutie imediata a problemei cu care ne confruntam. Astfel, apare efectul bulgarelui de zapada si totul se augmenteaza, sfarsind prin a ne coplesi si a se cere un complex de soluţii.
Asa este si in relatii, de orice tip ar fi ele. Odata ajunse în impas, lipsa resurselor - sufletesti, mentale, chiar financiare, etc. - de remediere duce la rupturi, uneori, iremediabile.

Voi ce parere aveti?

4 comentarii:

  1. Iata parerea mea: ati devenit, brusc, un mare filosof!!

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am citit poezia... 32, 34, 36 de comentarii!!!
    Inteleg ca oamenii mai sunt atrasi (inca) de mirajul versului.
    E de bine, nu-i asa?
    O zi buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...se pare ca da!
    am fost surprins cand am constat numarul mare de vizualizari!

    RăspundețiȘtergere