vineri, 16 septembrie 2011

marti 13...si nu sunt superstitios!

   Mă trezesc dis-de-dimineaţă! Merg la bucătărie ,să-mi fac cafeaua ,la ibric,fireşte!Pic,pic se aude în întuneric! Ups ...am uitat să aprind lumina .Ooo!!! ...Da ...mă bucur ,că afară plouă !Dar plouă şi în bucătărie ?Aprind lumina şi ...surpriză ,un furtun de alimentare de la chiuvetă s-a spart :(... Naşpa !!! Şi apucă-te tu ,nene şi schimbă toată instalaţia ,pentru un amărât de furtun ...A fost marti ...13...si nu sunt superstitios...

9 comentarii:

  1. Ha! haa! Tot patitu e priceput.Se intampla si la case mai mari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau pentru ziua care ai avut-o. Sa iti zic ce fac eu: la americani e vineri 13 ziua de ghinion, asa ca atunci cand e marti 13, traiesc dupa regula americana, si cand e vineri 13, traiesc dupa regula romaneasca, deci o evit, nu ma gandesc....

    RăspundețiȘtergere
  3. @ lumi

    Culmea : instalatia a fost facuta de mine:(.
    Bun modul tau de a "trata "ziua de 13,dar eu nu sunt superstitios :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Presupun ca era un furtun flexibil de cauciuc cu plasa de sarma pe exterior. Astea se sparg oricum pana la urma, nu era vina ta.
    Sa stii ca superstitiile sunt adevarate, dar numai daca crezi in ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai avut noroc ca a făcut, PIC PIC de dimineață.

    eu pe la 1 sau 2 noaptea, făcea PIC PIC cu presiune de m-a trezit din somn... am oprit apa și de dimineață m-am apucat ca tine de reparat... a trecut ceva vreme de când s-a întâmplat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea :

    Exact...instalatia are vreo 4 ani.

    TiSport.blogspot.com :

    Deci ,au mai patito si altii :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel mai mult ma enerveaza chestiile astea, cheltuielile neprevazute. Platile si toate darile mi le programez singur, dar daca apare cate o nefacuta de-asta imi vine sa injur pe toata lumea, inclusiv pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pic, pic înca e bine. Odata eu am auzit plici, plici când am facut primii pasi dupa ce am intrat în bucatarie!

    RăspundețiȘtergere