duminică, 16 ianuarie 2011

Lance Armstrong - se retrage !



 Lance Armstrong(Radio Shack) a subliniat fapul că sportul " ştie" că a dat "ce era mai bun" prin urmare nu are nevoie de alte premii şi omagii.
    Ciclistul american îşi va încheia cariera internaţională în  Tour Down Under ,urmând ca  în 2011 să concureze doar în ţară.
  " Am plecat ştiind  că am dat ce era  mai bun din mine şi nu e nevoie de cineva care să-mi dea o placă sau să-mi facă o statuie. Totul a fost bine pentru mine, a fost un drum bun", a declarat Armstrong  reporterilor în oraşul australian  Rowland .Lance a mai spus că se simte bine în ciuda celor 39 de ani. "Nu pot nega vârsta  pe care o am,este ceva care,probabil,acum trei ani n-aş fi putut refuza,dar acum nu pot",a spus americanul.
   În plus, Lance crede că Texas a fost parte dintr-o "revoluţie" în ciclism. "Am câştigat de şapte ori Turul Franţei si cred că am făcut-o schimbând modul în care vom rula. Ne-am propus o nouă abordare a sportului.  Am revoluţionat modul în care oamenii sunt instruiţi, modul de a construi  moralul echipei, cum se confruntă cu o zi înainte de cursă, cum să ruleazi  în formă, cum să vândă sportul, pentru a spune povestea în lume ", a spus el .
 De asemenea, Armstrong a spus că nu s-ar gândi, la  trecut. "Ar fi o greşeală să-mi aminteasc ceea ce am făcut pe bicicletă atunci când lucrurile pe care le am în faţă sunt mult mai mari !"
                          - interviu publicat în ziarul spaniol Marca
                                             

5 comentarii:

  1. Ana Maria Bizganianuarie 16, 2011

    Speram sa-l mai vad si anul acesta , mai ales ca il Giro va fi pentru 2 zile in Torino ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Respectul meu pentru ceea ce a facut in ciclism.

    RăspundețiȘtergere
  3. Il voi vedea aici "acasa".

    RăspundețiȘtergere
  4. Robbie McEwen (38 de ani) s-a transferat surprinzator la echipa americana Radioshack, si concureze alaturi Lance Armstrong la Tour Down Unde!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Andrei
    ...Si al meu !

    @John
    Esti un fericit !!!

    @altu'
    Robbie McEwen si-a dorit sa fie coechipier cu Lance, pe final de cariera .

    RăspundețiȘtergere