Dragă Nemo Express,
Comand online un produs. Îl şi achit, tot online. Mă bucur că Flanco Romania îl are în stoc şi că va fi livrat repede. A doua zi, mă sună curierul (un om politicos şi nevinovat în toată povestea):
- Bună ziua, aveţi un colet cu plata ramburs, suma X- de achitat.
- Bună ziua, am un colet, dar care costă Y, sumă achitată deja online.
- A, păi nu pot să vi-l las atunci, că aici scrie că am de luat bani.
- Corect. Staţi să sun la Flanco.
Sun, vorbesc cu o doamnă extrem de drăguţă care constată că în depozitul firmei de curierat s-a făcut o încurcătură. Mă asigură că livrarea va fi făcută sâmbătă.
Ce să vezi: e sâmbătă. Sun la Nemo. Nema răspuns. Sun la Flanco, dau de o altă doamnă drăguţă care spune că problema birocratică a fost rezolvată de acum câteva zile şi că nu există niciun motiv pentru care să nu-mi fi fost livrat coletul.
Aşadar, dragă Nemo Express...argazul, cand vine...aragazul...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Data viitoare să achiți ramburs, nu on line, nah!
RăspundețiȘtergereAm pățit-o și eu, după o săptămână m-au anunțat că au preluat pachetul la Buc..parcă l-aș fi comandat la Madrid!
RăspundețiȘtergere