joi, 17 noiembrie 2016

SEO a murit

Din punctul meu de vedere, SEO a murit


"Cred ca e momentul sa recunoastem ca SEO nu mai are (aproape) nicio importanta in afisarea serp. In ultima luna am analizat/urmarit zeci de nise care ma intereseaza si rezultatele sunt socante: au revenit in primele pozitii toti penalizatii, site-uri care nu au nicio legatura cu subiectul, documente pdf, anunturi de mica publicitate, clip-uri youtube, pagini de facebook, chiar si de pinterest.
Dati-mi voie sa cred ca pe o nisa unde concurenta e foarte mare si majoritatea site-urilor sunt optimizate relativ ok, n-au ce cauta 3 rezultate cu anunturi, link-uri youtube si alte articole din blog-uri obscure, toate in defavoarea unor site-uri care au investit in continut, in hosting bun, in script-uri premium.

De asemenea, pe unele nise, prima pagina e ocupa in intregime de marii retaileri gen dedeman, praktiker, leroy, emag etc; degeaba am un site jmecher, optimizat si super rapid, nu am loc de ei orice as face.

O alta nisa, alt caz atipic: orice cautare in respectivul domeniu imi afiseaza acelasi site in prima pozitie. Am incercat 10 cuvinte cheie de baza, acel site e blocat in prima pagina, primul rezultat. Iar cand dai click pe acest "dumnezeu" al site-urilor descoperi un site banal, naspa, care se incarca si foarte greu. Si iti pui logic intrebarea: asta e cel mai tare dintre toate? dar cum e posibil? O sa ziceti ca are link-uri foarte tari care dau spre el. Ei bine, l-am verificat si n-are.

Mai sunt si situatiile in care la ora 8 esti in primii 10, dupa ora 9 esti pe pagina a 6-a iar la ora 12 pe a 3-a. Maine cine stie..

Brainrank este o mare dezamagire, cel putin pentru mine, cel putin pentru moment. Sau sunt eu un caz atipic".

Articol publicat de Twigg, forum.seopedia.ro.          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu