luni, 25 aprilie 2016

Imprimanta, accesorii!

Mai intai trebuie sa va intreb daca aveti o imprimanta? Cei care au stiu sau au auzit de ribbon pentru o imprimanta matriceala.
Chiar si cei care nu au stiu despre ce e vorba!

In al doilea rand sa spunem ca ai nevoie de un ribbon sau un toner. Cel din urma e mai des folosit si cautat. Conform dictionarului explicativ, un toner este acea pulbere de grafit folosita la copiatoare si imprimante laser pentru reproducerea documentelor.Bun !! Deci am stabilit ce sunt tonerele ... sa nu ma intrebati despre: ribboane, copiatoare si imprimante originale, pentru ca stiu ca aveti o imprimanta sau a-ti folosit asa ceva !
Cu vreo doi ani in urma mi-am cumparat o imprimanta si cum un cartus de toner nu tine o viata s-a terminat ! Deci, am inceput sa ma interesez si eu de toner comptibil Samsung .Si unde puteam sa o fac? In mediul online, fireste ! Aici, in online am dat de magazinul celor de la cartuse-shop.ro, unde am gasit toner pentru imprimanta laser, din dotare. Ce este cool aici, este faptul ca toate produsele toner sunt compatibile hp. toner compatibil canon sau toner compatibil samsung, sunt pre-testate inainte ,asadar sunt eliminate din start toate problemele care ar putea aparea in timpul functionari .Este o garantie  ! Nu ?

In alta ordine de idei, eu am economisit timp si bani si am obtinut un toner de calitate, alegand un magazin online. E si comod, pentru ca livrarea este foarte rapida. Produsele pe care le vei alege iti vor fi livrate in maxim 48 de ore, costul expeditiei fiind diferit in functie de domiciliul pe care il aveti in Romania si de greutatea coletului, fireste!
O sa va intrebati, stiu asta, de ce i-am ales eu pe cei de la Cartuse Shop? Ce au ei ? Simplu! Au capacitatea de a face diferenta fata de furnizori prezenti pe aceeasi nisa cu ei, dar mai au ceva in plus, iti micsoreaza tie costurile de imprimare, la un cost mic - cam asta ar fi esential cand faci o alegere .

Asadar , stiti de unde sa va umpleti cartusele! Si, pentru ca am vazut ca detin ribboane ii recomand, pe cei de la Cartuse Shop! Sunt originale produsele lor!

Hai,sa aveti spor la navigat si cumparaturi in mediul online ...sa incepeti o saptamana cu mult spor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu