luni, 22 decembrie 2014

De la altii: Schimba-ti dialogul interior si viata ta se va schimba!

Succesul și reușita depind, în mare parte, de capacitatea noastră de a renunța să ne mai descalificăm, de permisiunea de a ne elibera de credințele și imaginile negative pe care le avem despre noi înșine. Succesul nu înseamnă neapărat să reușești să depășești o situație din exterior, să ieși victorios dintr-o competiție cu un altul, ci să câștigi pariul cu tine însuți.

În cea mai mare parte a timpului ascultăm de sabotorii interiori - gânduri și credințe limitative despre noi înșine pe care fie le-am dobândit și ni le-am confirmat pe parcursul vieții pentru că nu am știut cum să ne raportăm la „eșec” , fie ne-au fost transmise de către alții și am ajuns să le credem și să le transformăm în decalog personal.


Cum ar fi acum dacă ți-ai acorda permisiunea să te eliberezi de acești sabotori? Cum ar fi dacă vocea ta interioară ar deveni călăuza și consilierul tău personal în viață? Vocea care îți spune „Nu am să reușesc”, ”Cine sunt eu să fac o diferență”, „Este prea greu”, ”Asta e...n-am ce face” este aceeași voce care îți poate spune „Da, eu contez!” , „Da, eu pot!”, „Da, eu fac!”.

Schimba-ti dialogul interior si viata ta se va schimba!

Sursa: Ursula Yvonne Sandner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu