Ello, este o noua retea de socializare care a ajuns sa primeasca
peste 31.000 de cereri pentru inscriere, pe zi.
La inceput, aceasta retea a fost conceputa pentru a fi folosita de aproximativ 90 de prieteni care se cunosteau intre ei. Ideea a pornit de la Paul Budnitz, detinatorul unui magazin de biciclete din Vermont, Statele Unite ale Americii.
Incepand cu data de 7 august, acesta s-a gandit ca ar fi bine sa-si extinda
reteaua si le-a solicitat si altora sa se inscrie, dar pe baza unei
invitatii. La inceput, aceasta retea a fost conceputa pentru a fi folosita de aproximativ 90 de prieteni care se cunosteau intre ei. Ideea a pornit de la Paul Budnitz, detinatorul unui magazin de biciclete din Vermont, Statele Unite ale Americii.
Printre altele, Ello promite mai multa intimitate si o retea de socializare fara reclame. „Ca și alte aplicații, vom încerca să vindem diverse funcții ale rețelei de socializare”, a explicat Paul Budnitz.
Logo-ul retelei de socializare este este o fata zambitoare neagra, fara ochi.
„Credem în cei care îndrăznesc. Credem în ce e frumos, simplu și transparent. Credem că oamenii care fac lucrurile să se întâmple și cei care le folosesc trebuie să fie parteneri. O rețea de socializare trebuie să fie un instrument de mancipare, nu un instrument de înselare, constrângere sau manipulare”, scria la prezentarea retelei de socializare Ello, Paul Budnitz.
Unii vor sa scape de feisbuc si altii fac retele noi... Doar suntem deja fisati toti!
RăspundețiȘtergere