luni, 7 aprilie 2014

Greseala unei companii in relatia cu bloggeri


Urmaresc cu real interes de ceva vreme un brand românesc ce are o tehnică de promovare bazata in principal pe distribuirea de comunicate presa. Produsele sunt bune, nimic de zis compania participa cam pe la toate conferintele si târgurile din domeniu, parerea multora este destul de buna despre brand, despre produse.
Problema apare la raspândirea brandului, ca sa zic asa, pe retelele de socializare (includ aici blogosfera romaneasca) cu motoarele de cautare. De ce nu sunt folositi bloggeri pentru publicarea comunicatelor de presa, contra cost, desigur. Zilele acestea au emis doua comunicate de presa seci si cu un limbaj de lemn!
Dar, Nu a aparut nici macar un articol in blogosfera care sa fi redat macar partial lansarile si parteneriatele noi incheiate . Ideea este ca cei "mari" s-au invatat sa primeasca tablete si telefoane pentru publicarea comunicatelor de presa. Atunci cand brandul le trimite comunicatul fara vreun un telefon atasat, nimeni nu mai publica nimic.

Acum, stateam si ma intrebam a cui o fi greseala?

1. Este greseala marilor bloggerilor deoarece folosesc platforma ca pe un subtil santaj de a publica informatii noi pe nisele pe care activeaza numai contra-cost? Nu prea!!!
2. Este greseala PR-ului penteu ca s- a obisnuit un grup de 30-50 de bloggeri care scriu contra-cost? Parca aici m-as opri!

Una peste alta piata e in crestere si e problema acelui brand!!!

2 comentarii: