Bine ca mail-urile ne sunt citite si stocate, bine ca telefoanele ne sunt ascultate
si localizate pentru toate rahaturile, dar telefonele doctorilor nu
le-au putut localizat. O sa vedeti (si ma refer la cei care au ordin pe unitatea sa "spele jegul gros" din institutiile statului), ca neoficial se poate si se face, dar cred
ca, conform nu stiu carei legi, aveau nevoie de nu stiu ce dispozitii
sau ordine de sus si oricum ar fi, gasesc ei o prevedere din multitudinea
de legi pe care le avem si nu le aplica nimeni decat cand e nevoie de
“acoperire”, sa iasa basma curata!
Deci, se putea ajunge in cel mai scurt timp
acolo! Doamne, ce parere proasta au astia despre noi si cat isi mai bat
joc astia de noi, traim in epoca de piatra? Mare pacat de oamenii aceia,
de acei minunati profesionisti, ce se duceau sa salveze o viata, nu la
un ciubuc sau la un paraindarat ca “pufosii” care apar la televizor cu
pilde, care poarta cuvintele (platiti baban de noi), apropo, bosii nu
mai au cuvinte? Trebuie sa le poarte altcineva????
PS. Un amic cunoscator in telecomunicatii :
"Astea sa io spuna lu Mutu "domnii" de la sts. orice antena (gsm) are
la propriu 3 antene care acopera 120 grade pe orizontala. Deci, in secunda
in care cineva suna sau este sunat operatorul stie exact celula pe care
se suna. Deci, se poate stabili o directie precisa.Mai mult de atat in
sistem apare imei ul telefonului ,datele acestuia si elevatia.Ce este si
mai interesant este puterea semnalului.Stiind cu ce putere emite
telefonul,(si operatorul are datelea acestea instant) si stiind
pierderile de semnal se poate determina locatia cu exactitate de 0.5
metrii.Vrajeala cu triunghiulatia e penteu prosti.Ea se folosea de mult
si se foloseste si acum dar pe analog nu digital.Orice antena gsm are
achipamente care fac multe lucruri care nu ar trebui sa le faca pentru
un “simplu” serviciu de telefonie.Daca nu ma credeti mergeti pe munte
undeva izolat dar cu semnal,sunati-va un prieten si spunetii ca vreti sa
puneti o bomba undeva sa vedeti ce repede va va aparea unul in ceafa sa
va intrebe de sanatate.Iovan traia si acuma daca il localizau repede. Ce
ma frapat pe mine a fost elicopterele alea de nu zboara noapte. Alta
baliverna."
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
S-a intamplat de mai multe ori ca supravietuitorii prabusirilor sa moara mai apoi de frig…. nu este deloc un caz unic pentru Romania !!!
RăspundețiȘtergereEu zic sa solicitam urgent desfiintarea tuturor institutiilor in tara asta, consuma inutil banii mei si ai vostri. Si sa infiintam noi, tinerii, alte institutii, potente si capabile sa faca totusi ceva pentru cetatenii tarii. Si sa ne asumam si responsabilitatea “fonctiei”, nu doar “renumeratia”. Babalacii astia ramoliti si incompetenti trebuie sa se dea la o parte, sa faca loc tinerilor care stiu ce aia tehnologie, elicopter, omenie.
RăspundețiȘtergerenexus 4, cel mai chior android.
RăspundețiȘtergerese lanseaza google maps.
se apasa pe locatie cateva secunde.
apare un pin.
se apasa pe share.
nu trebuie trimis mail, locatia apare sub o forma citibila si scurta.
goo.gl/maps/w0CPS
Interesante discutii. :)
RăspundețiȘtergereTotusi, sa dureze 6 ore pana la localizarea avionului cazut, e un timp cam lung, mult prea lung. Plus de asta, aviatia nu se bazeaza doar pe gps, ca de gsm nu incape vorba, ci in special pe unde radio (radar). Ultima locatie a avionului inainte de a disparea de pa radar, cred ca a fost descoperita destul de repede (mai ales ca la nici 200 km de locul accidentului e ditamai baza de aviatie militara). Si ar mai fi si baliza radio, de urgenta, a avionului, care in mod normal trebuia sa se declanseze la impactul cu solul. Asta inseamna ca nu localizarea a fost problema, ci coordonarea situatiei de catre autoritati, care probabil nu se agitau prea mult daca nu incepea tavalugul mediatic sa ruleze.
In rest, tot respectul pentru cei ce au luat la pas carari de munte, in miez de noapte, pentru a salva vietile unor oameni aflati in suferinta. Trist, foarte trist, insa, sa vezi ca nu exista fonduri pentru lucruri importante, in timp ce pentru prostii se cheltuie bani publici, non-stop.
Eu nu sunt sigura ca, chiar daca se cunostea imediat punctul prabusirii, cineva ar fi ajuns atat de repede si i-ar fi dus suficient de repede astfel incat sa-i salveze. Cred ca ranile celor doi erau prea grave si doar un ajutor instant ar fi fost salvator. Fata avea fractura de cervicala, ce-ar mai fi de spus? In al doilea rand problema este ca avionul cu probleme zbura in zona de munte pe timp de iarna. Aparatul nu era potrivit pentru asa riscuri. Formarea ghetii pe aripi era un risc cunoscut, nu-mi inchipui ca a fost un fenomen exceptional.
RăspundețiȘtergereCa aparatul era vechi si nu se mai zburase cu el....sunt de acord, dar cand se investesc sume colosale de la bugetele locale sau centrale in tot felul de "hidoseni" , nu pot intelege de ce nu exista aparate de zbor de ultima generatie pentru zborurile speciale...unul este , acela cumparat ...culmea din donatiile de 2 la suta din imp. pe venit pentru SMURD, dar ghinion era la reparat...
Ștergere