marți, 17 decembrie 2013

Sonorizarea unui eveniment

Petrecerile desfasurate cu ocazii speciale au o calitatea, aceea de a fi proaspete in memoria celor care iau parte la ele. Asadar, multi dedica timp pentru pregatirea unor astfel de evenimente. Fie ca avem de-a face cu o aniversare, o petrecere de majorat sau de o nunta, muzica animeaza si transmite o stare de bine. Dar, pentru a avea o muzica de calitate ai nevoie de o sonorizare de eficienta sau mai bine spus de o sonorizare de calitate.

Alegerea, celui care se va ocupa de sonorizare devine, in acest context, importanta pentru succesul evenimentului. Lucrul acesta este valabil si pentru evenimentele mari, ca de exemplu spectacolele ce au loc in prejma sarbatorilor de iarna si revelioanele in aer liber desfasurate in marile orase.
Sonorizarea fara distorsiuni, atunci cand muzica este redata asa cum a fost conceputa ea, isi aduce pe drept contributiala realizarea unui cadru placut.
Cateva chestii pe baza carora se pot alege sistemele de sonorizare:

In primul rand sistemele de sonorizare trebuiesc alese in functie de locatia in care se vor a fi folosite. Daca sonorizarea se doreste a fi realizata intr-un spatiu( cafenea, restaurant) pai, atunci sunetul trebuie sa fie relaxant! Sistemul de sonorizare trebuie sa fie unul ambiental.
In cazul in care sonorizarea se face intr-un spatiu deschis, un eveniment in aer liber, pe o scena...acolo muzica trebuie sa rasune. Pentru acest caz se va alege un sistem de sonorizare de mare  putere.
Trupele sau DJ profesionisti vor folosi intotdeauna sisteme care sa fie adecvate la suprafata locatiei.
Acum sa va zic cum se pot inchiria sistemele de sonorizare:
1. Cel mai simplu se ia legatura cu acele firme specializate care detin sisteme de sonorizare, scene, echipamente pentru organizarea. Daca aveti nevoie doar de un DJ cu experienta, tot aceste firme va pot pune in legaturaa cu ei.
2. Al doilea pas ca si organizator, pe care trebuie sa-l faceti, este sa programati o intalnire cu cei pe care vreti sa-i angajati, pentru a vedea spatiul unde are loc evenimentul.
3. E bine sa va interesati la ce evenimente a participat firma pe care doriti s-o angajati. Sa cunoasteti portofoliul de evenimente pe care le-a organizat. Alegeti o firma cu nume, cu oamenii experimentati. Nu de alta, dar nu va doriti ca in mijlocul evenimentului sa va pice sonorizarea datorita echipamentelor invechite.
In incheiere va invit sa va aruncati un ochi pe acest site: www.scenotehnica . Are drept domeniu de activitate, exact ceea ce v-am spus in acest articol.
Din blogosfera romaneasca s-aveti parte de o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu