miercuri, 4 decembrie 2013

Guest-posts: Hours

Am ramas surprins de schimbarea de situatie cand am vazut trailerul filmului. Initial, parea a fi doar o alta poveste despre un barbat care si-a pierdut sota si ramane cu o fiica. Ei bine, acesta promite o drama de familie superioara si cu totul altfel.


Plasat în universul distrugerii create de uraganul Katrina, filmul urmareste un tata care se lupta sa isi tina în viața fetita nascuta prematur. Cu Paul Walker in rolul principal, este cu siguranta un film interesant.
Constrans de puterea neingaduitoare a timpului un tata lupta pana la sacrificiu total pentru viata propriului copil ramas intre doua lumi, separate de imprevizibilul evenimentelor. Un thriller de familie, un exemplu de iubire ce vine si are continuitate dincolo de moarte...
Superb, merita vazut nu e pierdere de timp, mie personal mi-a placut foarte mult Tocmai ce am vazut acest film extraordinar ! Il recomand tuturor , este un film emotionant foarte, foarte bine jucat ! Mi-a placut enorm !

2 comentarii: