luni, 30 decembrie 2013

Decembrie egal cu un miliard de euro

Un miliard de euro!! Cam atat au "spart" romanii in luna Decembrie, pentru cheltuielile de Craciun si Anul Nou, conform statisticilor oficiale. Dar, in opinia mea suma este dubla avand in vedere doua aspecte:
1. Statistica si statisticieni sunt depasiti, iar eu, personal nu cred in cifrele lor, cum nu am crezut nici in cifrele celor de dinainte de "89....
2. Daca luam in calcul evaziunea fiscala reala din Romania, plus banii cheltuiti la munte sau prin alte locatii, restaurante, cluburi, etc...suma reala este mai apropiata de cea pe care eu am avansat-o, adica vreo 2 miliarde de euro...

Asadar, statistica o fi buna,dar eu nu ma iau dupa ea!!! Si, inchei cu o intrebare retorica: Au aflat statisticieni, cati suntem????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu