vineri, 15 noiembrie 2013

Recomandarile mele blogosferice

Stiu, de mult nu am mai facut asa ceva, dar azi ma ocup de blogosfera romaneasca, un pic, fireste!
1. Teo Trandafir. Despre aparitia in blogosfera am scris si am salutat-o, inca din aprilie anul acesta. De atunci si pana la vizita mea de azi, observ un continut bogat. Nu va recomand un articol, ci va invit sa intrati si sa cititi ...ce doriti, pentru ca aveti de unde! Si, Teo are un stil aparte, care o recomanda deja in blogosfera feminina. Blogul il gasiti la aceasta adresa: http://teotrandafir.com/blog.

2. Tot din blogosfera feminina este si urmatoarea recomandare: Elly Weiss si Frumoasele lunii noiembrie. Crizantemele. O colectie de fotografii tare faina. Va mai recomand si un articol care personal mi-a placut: Pe gerul arctic mai vine Mos Nicolae. Articolul il gasiti aici: http://dragosteoarba.blogspot.ro/

3. Va recomand, in continuare tot din blogosfera feminina, Petruta Cretu si al sau articolul: Suntem o generatie de excitati?  Articolul e scris pe la sfarsitul lui octombrie, dar eu azi l-am citit. De raspuns...ce sa zic!!!... sa-l dea celebrul psiholog Hanibal Dumitrascu!!

4. Pentru cei care vor merge la Praga, pe blogul zinnaida.ro, gasiti un articol pe: zinnaida.ro, despre: Manastirea Strahov, care face parte dintr-o serie de articole. destinate obiectivelor turistice din capitala Republicii Cehe.

Dupa cum ati observat recomandarile au fost din blogosfera feminina...de data aceasta! :)
Hai, s-aveti un weekend fain!

4 comentarii: