vineri, 1 noiembrie 2013

M-am trezit dis-de-dimineata

Este o dimineata de toamna. E mult prea de dimineata pentru o persoana ca mine, care, se ridica din pat mult mai tarziu si asta pentru ca ma bag in pat dupa miezul noptii. Nu am obiceiul sa ma culc odata cu gainile, vorba vine:). Asadar, m-am trezit, deoarece nu mai suportam durerile de spate. Deci, m-am ridicat din pat vrand-nevrand.

Tocmai de aceea sunt treaz la ora asta si scriu acest articol, cu toate ca, un tip cu metabolismul si obiceiurile mele, de a lucra noaptea, s-ar fi trezit mult mai tarziu.
Dar, sa nu va mai tin in suspans si sa va zic si care este principala cauza! Salteaua:) E clar ca va trebuie in perioada urmatoare sa-mi achizitionez o saltea....una din: saltele superortopedice, de pe site-ul saltele-online.ro. Solutii !!? Fireste, ca exista mai multe solutii im mediul online, care pot rezolva cu brio problema mea... Imi si inchipui o dimineata dupa un somn confortabil pe o asemenea saltea.
Eu am sa aleg solutia asta cu salteaua pentru ca un tratament recomandat de un medic nu imi pare in acest moment o solutie viabila si pe desupra mai costa si foarte mult.Salteaua asta ortopedica e super-faina, adica poate sa previna o gramada de vizite la salonul de masaj.
Am auzit foarte multe persoane care se vaita de aceasta problema ...poate ca e o problema a acestei generatii si a vremurilor pe care le traversam...multe joburi presupun statul in fata calculatorului...poate fi asta cauza...Am avut si o discutie cu un amic, care si-a luat mobila noua,Nu zic ca ar fi musai un lucru rau, e ok sa gandim altfel, cu referire clara, fata de generatiile trecute. Dar trebuie sa fim foarte atenti la ce cumparam. Sa nu luam o mobila mai proasta doar de dragul faptului ca-i noua. Sa fim atenti, daca-i dormitor, la materiale din care este realizata salteau. Iar atunci cand "aruncam" mobila veche , sa fim atenti, s-ar putea sa valoreze ceva.
Sa fac, totusi o mica paranteza! Sunt multi care considera ca noi cei care ne trezim mai tarziu, am fi lenesi...ca vezi doamne, ei se trezesc dis-de-dimineata si muncesc din greu....Din punctul meu de vedere, care dorm tot acelasi numar de ore ca si ei si uneori lucrez, cu mult mai mult decat ei este o impresie gresit si chiar rauvoitoare....daca ma gandesc un pic mai bine sunt zile in care lucrez cu mult mai mult decat ei si spun asta pentru ca aceasta gandire am gasit-o la persoane cu program fix de lucru...opt ore, cinci zile pe saptamana, plimband niste hartii...
Sa inchei paranteza si revin. Asadar trebuie sa va ganditi cat si in ce investiti.
Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti, o ultima luna de toamna, din acest an, fireste, sanatoasa si profitabila!

Un comentariu:

  1. superb aceste saltele, eu am cumparat una cu ceva vreme si pot spune ca-s multumit...
    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere