duminică, 24 noiembrie 2013

Black-Friday:)

Black :) Friday e un eveniment inventat de americani cam prin secolul 19, care nu are nimic de-a face cu reducerile, ci cu incheierea vacantei de Ziua Recunostintei si redeschiderea mall-urilor sau al hipermarketurilor. Dar,  in timp a ajuns un pretext bun pentru marile firme sa-si faca lichidarea de stoc ( a se citi : " sa scape de ciurucuri " ) cu surle si cu tobe :) inainte de a introduce marfa de Crăciun, sub pretextul atat de mediatizat al unor " mari " reduceri ...in realitate nu sunt mai mari de 15 %

Voiam de 2-3 ani sa-mi schimb masina de spalat cea veche, care-i de prin 2008(dar inca fff buna ) sub pretextul ca nu e clasa A++ si deci consuma mai mult...voiam sa-mi cumpar si un: "smartfion", ca asa-i trendi, acum pe Mercador:))) Bine ca eu, ca un rac veritabil ce sunt, fac un pas inainte si 2 inapoi si pana ma hotarasc sa aleg ceva ...promotia e gata, daca o fi fost ...oricum nu cred ca aveau din fiecare mai mult de 3 buc. per stoc !!! Si, uite asa am reusit eu sa fac cea mai mare economie :) ne cumparind nimic!!! Da, mai urmeaza un Black-Friday,  nu anul viitor ci saptamana viitoare...un eveniment de doua ori!!  
Voi cu ce lucruri ( de care nu aveati neaparat nevoie, dar mirajul reducerilor v-a facut sa cedati ) v-ati pricopsit ?
PS ...s-ar putea totusi sa-mi cumpar si eu " Infernul " lui Dan Brown cu 30 de ron ...mai ieftin nu cred sa ajunga...la librariile cu staif ( Carturesti, Diverta ) e 50 - 60 !!! ma mai gandesc pana vineri :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu