vineri, 25 octombrie 2013

Iar lumea!

De cind am blogul asta, am fost caracterizat in toate felurile clasice si traditionale: prost, urat, taran, bou, chiar mi s-a urat moartea, dar nu am fost vreodata intimidat. In fond, cine sint acesti oameni sa stie mai bine decit mine ce simt, cine sunt, cum sunt?

Pentru mine sint niste sobolani cu dintii cariati, niste mocirlosi si mlastinosi, personaje secundare si comune, care, gratuit si cu disperare isi exprima antipatia, ura sau dispretul fata de o persoana pe care o cunosc sau nu. Mi-ar placea sa spun ca, uneori, ma tem de unele animale (cum ar fi oamenii), dar am invatat demult sa ma feresc de ele ca doar am ales sa traiesc intr-o "jungla frumoasa".

Si am mai invatat ca LUMEA este formata din oameni buni si oameni mai putini buni! Simplu! Oamenii buni te iubesc, chiar daca ai urechile mari de elefant, iar ceilalti, care, normal te ironizeaza si te batjocoresc pina ajungi pe patul de spital! De ce e asa greu sa traim de dragul nostru si nu al altora, de ce unii traiesc doar ca sa dea bine lumii? Iar lumea! Lume, lume, lume!

4 comentarii:

  1. Valuable information. Fortunate me I discovered your website accidentally,
    and I'm shocked why this coincidence didn't took place in advance!
    I bookmarked it.

    My web blog - portable induction cooktop -
    http://www.atcontent.com/Studio/Publication/View/868795766793218By.textproject,

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I will certainly return.

    Look at my blog post ... best aroma oil diffuser

    RăspundețiȘtergere
  3. I was curious if you ever thought of changing the structure of your website?

    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.
    Maybe you could space it out better?

    Feel free to surf to my web blog ... black car wax reviews

    RăspundețiȘtergere