sâmbătă, 28 septembrie 2013

Scule din online

Am umblat de foarte multe ori prin magazine din astea cu scule. Nu exagerez, dar am mers in mai toate, de la mine din orass cu diverse persoane sau singur, de multe ori singur. La inceput ma uitam precum curca la lemne:). Nu ma pricepeam ioc, stiam asa doar din auzite la ce-s de trebuinta diversele chestii. Sa mai si lucrez cu ele imi parea asa o aventura!
Si, nu exagerez deloc cand spun asta. Bine, o surubelnita, o cheie fixa, un ciocan ...scule din astea de mecanica nu-i bai, le stiam lucrasem la inceputurile "carierei" mele. Deci, la astea simple: No problem! Acum, locuri cu scule de tot felul, pe langa magazine mai sunt si prin targuri, da nu prea am obiceiul sa fac vizite. O data prin Vitan, la Bucuresti, recunosc ca mi-am pierdut timpul! Nu aveam alta soultie la indemana si l-am vizitat. Erau multi oameni care vindeau asa ceva! Si, normal, erau si cumparatori sau cel putun la nivel de dorinta! Am si-o explicatie! Romanul s-a obisnuit sa-si faca reparatiile de prin casa cu propriile maini. Am avut si eu o Dacie, pe care o reparam, la astea nu ma mai bag, nu ca nu m-as pricepe!:) Altele sunt motivele, si nu asta-i tema articolului! Ma refeream la magazinele specializate de scule. Acum, pe langa targuri si magazinele specializate a mai aparut o solutie. Este vorba de magazinele din online specializate in comercializarea de scule. Este din punctul meu de vedere o solutie mai comoda si poate mai ieftina, decat clsicele magazine, dar si mai sigura daca ma gandesc la targuri si la ceea ce am vazut eu acolo. Atunci cand faci cumparaturi din online ai garantia ca magazinul respectiv nu se joaca cu tine. Si, asta-i valabila indiferent de produsul achizitionat. Eu asa gandesc si asa as proceda, daca as avea o asemenea afacere, deoarece informatia in online, despre tine "zboara iute ca vantul" si iti pierzi imediat clientii De asemenea o reclamatie facuta sefului magazinului A este, cred de rau; dar un articol sau niste comentarii negative pe bloguri sau pe forumuri la adresa site-ului B s-ar putea sa-i coste cu mult mai multm decat produsul cu care te-a tepuit. Avantajul pretului mic atat timp cat nu platesc zeci de mii de euro un spatiul comercial, dispare. Legat de magazinele din online cineva mi-a spus ca pot gasi si asa ceva: Scule electrice (http://www.insatermscule.ro/). Habar nu aveam de asa ceva, dar am auzit de ele odata. Cica ar fii destul celebre. Pentru cei care au nevoie, e de bine, faptul ca le gasesti in online. In incheiere am si eu o curiozitate! Voi, de unde alegeti sa cumparati scule. Eu v-am facut doar o sugestie. Voi, faceti cum credeti ca-i mai bine. Sunt banii vostri in final. Din blogosfera romaneasca va doresc, voua cititorilor mei fideli o zi plina de bucurii, chiar daca vremea e asa cum e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu