marți, 24 septembrie 2013

Mergem la teatru

Stramosii nostri latini spuneau undeva : de gustibus, non disputandum ( tradus liber- sa nu creem o disputa pe marginea gusturilor ). Cred ca este mai mult decat bine zis. Totusi inteleg sa nu declansam un " razboi ", dar sa ne expunem parerile, nu cred ca este o crima. Banuiesc pe undeva ca fiecare din noi am vazut un spectacol si ne-am intors reconfortati si cu anumite pareri .

Spunea undeva actorul Papadopol ca nu-i plac spectacolele de nivel sa zicem " scazut ". Adica sunt situatii cel putin ridicole, cand cel din sala striga : vezi ca este in spatele tau.
Mi-am amitit de aceasta parere cand vad noua tendinta in teatru ( este parerea mea si nu o fi cea mai buna ). Mi se pare ca teatrul se intoarce la spectacolele din evul mediu : comic de situatie, de miscarea ridicola a personajelor, bineinteles exagerate. Mie imi place teatrul cu " replici stralucitoare ", unde admiri inteligenta personajului sau ale autorului. Ma rog - vorba lui T.Musatescu : fiecare cu parerea lui. :)
Din blogosfera romaneasca va doresc zi faina!

2 comentarii: