miercuri, 24 iulie 2013

Am castigat 5000 de euro :)) Un nou tip de teapa sau vechi?

Azi, undeva in jurul orei 10, m-a sunat un individ care se recomanda cu numele de Popa Dumitru, anuntandu-ma ca eu is "marele castigator al unui concurs aniversar Romtelecom- 80 de ani de existenta". Ceva de genul asta! Concurs aniversar, stiti voi, TEPE d'alea, cu extragerea a avut loc la Antena1 si numarul dvs. a fost ales castigator....
Deci, m-am prins din prima! Si, s-a aprins beculetul...zic: trebuie sa-l tin mult, foarte mult la telefon...macar sa-i fac paguba de-o cartela telefonica...
Tipul vroia sa-mi faca transfer bancar! Baiii....ma lesi, mi-am zis in gand! La matematica lui 5.000 de euro insemna 22.000 de ron.... Eu, am zis asa ca nu prea ma pricep la matematica, da is al naibi de priceput la calcularea cursului valutar.
Una peste alta vroia 200 de lei comision de transfer, dupa ce l-am mai lasat sa explice inca odata cum sunt eu norocosul castigator, cum comisia de validare, cum....dalea fumate... tipu vroia sa cumpar eu vreo trei cartele de 10 euro, Orange nu Cosmote, cica trebuia sa comunicam...sa tinem legatura...smecherii dalea...
Cred ca spre final si-a dat seama ca nu merge ...Eu, zicandu-i sa ma sune si maine, ii mai faceam o paguba in bugetul pentru tepe...
Si, uite asa am ramas eu fara premiu...:
Concluzie...Mamaaaa....cat tupeu au astia...am inteles ca au si un site, asa de "credibilitate"

PS. E al doliea telefon care il primesc luna aceasta de la teparii prin telefon. Primul a fost cu dalea...Aoleooo, tata...sunt la spital...am facut un accident. Da, pe asta l-am retezat din start ca aveam treaba, n-aveam chef de conversatie...si sa-i fac paguba, e adevarat cam mica la profitul pe care probabil si-l trag!
In concluzie ...tepareiii...eu nu am copil, naspa!! Si nu pun botul la concursuri la care nu am jucat :)))
...eu mai citesc d'astea si pe manager.ro
Si pentru voi cititori acestui blog: Atentie, sa nu care cumva sa le dati date despre contul bancar...si alte dalea...sa va treziti pe zero cu el!

Hai, s-aveti o zi buna!


6 comentarii:

  1. atentie la mocanasii nostrii ca s-au invatat sa pacaleasca oameni, cerandu-le codurile de validare ale cartelelor din unele retele de telefonie mobila, in schimbul unui premiu substantial. Si eu am fost contactat de un astfel de personaj, dar mi-am dat seama dupa voce ca-i un mocanas de-al nostru…cand m-am dus la Politie, am aflat ca pana si seful de post a fost contactat de o astfel de persoana…:)))) azi maine suna din greseala la SRI sau SIE …si sa-i vedeti atunci :) ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Companiile de telefonie nu o sa va dea niciodata un premiu in bani pentru ca sinteti clienti fideli.Cel mult va reduce abonamentul cu 5-10 ron sau va mai da citeva minute in retea .Cine pune botul la asa ceva merita sa fie tepuiti

    RăspundețiȘtergere
  3. A mai aparut o varinta de teapa. Am primit telefon pe fix si mi s-a spus ca am cistigat 80 000 de lei prin tragerea la sorti organizata de Romtelecom in parteneriat cu Super Bingo Metropolis. Trebuia sa notez un numar de telefon si sa sun pentru a da datele personale in vederea transferarii banilor de la BCR Bucureti la BCR din orasul meu. Am intrebat cit este tariful de apel sau pe minut la numarul de telefon respectiv, si mi s-a spus ca 1,2 euro/apel. Intrebind daca nu-i 1000 euro pe apel, am primit totate injuraturile din repertoriul golanului care m-a sunat. Satisfactia a fost de partea mea ca am reusit sa-l enervez in asa hal incit facea spume la gura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai am fost sunata pe tel fix de o astfel de firma cum ca as fi castigat suma de 20000 de ron si ca trebuie sa depun intr-un cont suma de 700 ron ,iar restul de bani urma sa ii depun in momentul in care “ridicam castigul”.Va multumesc din suflet pt ajutorul dat prin intermediul acestui anunt.Cred ca politia ar trebui sa ia mai multe masuri in legatura cu acesti indivizi…NU VA LASATI PACALITI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...tocmai am primit si eu un mesaj care seamana izbitor cu al tau.Prima conditie ca sa castigi este …sa joci iar eu nu am jucat la niciun concurs.Mare grija !

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiam ca nu sunt singurul agresat de mitocani din astia...procedura e destul de veche si cunoscuta, ma mir cum de mai au tupeul s-o foloseasca!

    RăspundețiȘtergere