sâmbătă, 18 mai 2013

Reformati guvernanti, reformati...


Nu stiu care-i reteta dupa care lucreaza INS-ul, dar nu-i statistica ( de fapt estimare) pe care sa n-o greseasca...poate ar fi mai potrivita schimbarea denumirii institutiei, din Institutul National de Statistica, in Institutul National de Manipulare!!! Astia sunt cei care facura si recensamantul...naspa cu aritmetica, nici pana azi nu stiu cati suntem.
Dar sa revin la ultima goanga! Estimarea privind cresterea economica, pe anul 2012, a fost gresita! Cica PIB-ul de anul trecut a crescut cu 0,7% fata de estimarea de 0,3%. Pai, 0,4% cu plus ...e cam maricica marja de eroare. Daca era 0,4 cu minus, constatam acum la jumatatea lui 2013... ca eram anul trecut in recesiune, si, conform aritmetici, am fi avut o scadere usoara de 0,1% fata de 2011!!! Basca, cei de la Ministerul de Finante ar fi trebuit acum sa taie din cheltuieli...Da, bine or sa existe explicatii sofisticate, analize prin emisiuni economice...ca s-ar fi schimbat modul de calcul...chesti, socoteli...dar eu am o intrbare: Baaa, ati aflat cati suntem???? ca eu stiu asa: 1+1=2...deci nu ai cum sa gresesti...

PS. Cand am zis si eu ca trebuiesc desfiintate multe din institutiile publice si construite altele noi, cu tineri, ati zis ca-s rautacios...dar va mai zic una: mentalitatile oamenilor din institutile publice nu se vor schimba ...deci, reformati guvernanti, reformati ca tot asa vor lucra...in folosul cetateanului, fireste!!!

4 comentarii:

  1. Acum sunteti pe cai mari, secretarilor de partid, dar sa nu uitati ca poporul roman a fost dintotdeauna anticomunist!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca le-a venit mintea la cap, zanaticilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa mai treaca 100 de ani pana cand ai nostri politicieni se vor gandi la bunastarea nationala si nu la cea personala.

    RăspundețiȘtergere