vineri, 5 aprilie 2013

Creditele, in Romania

Nu stiu daca v-am spus pana acum, dar eu sunt foarte reticient cand vine vorba de un credit . Am refuzat multa vreme sa-mi fac credite bancare si sa fiu sincer nu e o mandrie acest fapt, dar am o oroare cand vine vorba de datorii, ii urasc pe datornici asa ca am evitat mult timp sa apelez la un astfel de instrument bancar, normal de altfel intr-o tara normala!!
In Romania sunt acele persoane foarte enervante care te suna cand ai intarziat plata creditului la banca si care apoi suna si vecinii si cunostintele, gen: "stiti, cutarica are credit la banca".
Din pacate sau din fericire, nu stiu cum sa zic, sunt anumite momente in viata cand trebuie sa apelezi la o banca.
Sa luam situatia in care ai nevoie de un credit pentru ati cumpara un autoturism...Cele mai cautate, in opinia mea, sunt aceste credite auto...Sansele sa iti poti achizitiona un autoturism nou sunt minime, in Romania, ca la ea ne referim....Deci, v-a trebui sa apelezi la o banca. Dar fiecare banca are conditiile sale, are dobanzile sale, are comisioanele sale, are birocratia ei.
Pentru ca noi cei care o sa apelam, adica viitori debitori, avem nevoie de informatie inainte de a semna si de aceea ne este util un site tip agregator. Acolo se ofera exact dobanzile la institutiile nebancare si la institutiile bancare. Se poate compara dobanzile mai multor banci, deci putem alege fiind informat. Nu stiu daca pentru banci este util site-ul: vreaucredit.ro, dar pentru noi clienti este! Si ar trebui salutata aceasta initiativa, realizare.
Daca in perioada urmatoare va ganditi la un credit eu zic sa aruncati o privire mai atenta pe acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu