vineri, 1 februarie 2013

E-mailul de dimineata!

 Salutare, lumee... din blogosfera!! Incep direct ! De fapt nici nu stiu cu ce sa incep mai intai, cu faptul ca mi-a placut sau ca nu mi-a placut. V-am starnit interesul? De fapt, e vorba de un e-mail care suna cam asa: Recomandari lenjerii! E tare, nu? Sa deschizi, dis-de-dimineata, cutia postala si sa gasesti o asemenea recomandare. Acum, inteleg ca se apropie marea sarbatoare, de importanta nationala, Ziua Indragaostitilor, Valentine's day, adica pe romaneste: Sfantul Valentin, ca eu la engleza stau "Bini di tăt" (explicatie, pentru cine nu a auzit. Este melodia lui Skizzo Skillz cu Pavel Stratan)Dar, sa revin la mail-ul meu. Expeditorul s-o fi gandit ca am nevoie de asternuturi noi :)...si imi ofera reduceri, de pana la 50%, la lenjeria de pat, transport prin Posta Romana sau Curierat rapid! Pentru comenzile mai mari de 100 ron, costul transportului este suportat de el!  Stiu, va gandeati la cu totul altceva, dar asta era oferta din mail !:)
Si, tot nu stiu, daca mi-a placut sau nu mi-a placut, doar ca am inteles, ca aceasta recomandare e de fapt o idee de cadou! Probabil ca in aceasta perioada vor fi multe recomandari, de tipul asta, idei de cadou! Si, sa mai zic ceva, n-am dat e-mailul in spam !:)
Salutari blogosferice tuturor!!!

Un comentariu: