duminică, 9 decembrie 2012

In vizita !


 De curand am fost invitat sa  vizitez casa unor amici. M-am bucurat  sa constat ca din ambitia acestei familli tinere a rezultat o casa cu adevarat primitoare, care nu te agreseaza din punct de vedere vizual. Din primii pasi pe care i-am facut, am inteles ca totul e de calitate - lucru la care, cu siguranta, amici  mei au vegheat.
 Bucataria, pe care am vizitat-o prima,are un spatiu de lucru generos, poti sa iti desfasori lejer activitatea in ea si, ca un  element distinctiv, au folosit sticla vopsita in loc de faianta deasupra blatului. Culorile sunt mai vii in aceasta zona fata de restul casei.
 Baia au dotat-o simplu cu o  cabina de dus, din ratiuni de spatiu, fireste. Persoanele din casa sunt mai energice si nu prea dispun de mult timp liber–si, avand in vedere ritmul accelerat in care traim – s-a impus acest lucru.
Sufrageria , cu rolul de primire al oaspetilor dar si, de ce nu, in unele ocazii chiar de servit masa, foarte spatioasa si cu um mobilier de bun gust !
Intersanta este si viziunea lor, transpusa in realitate in ceea ce priveste dormitorul . Tavanul si pereti de un alb stralucitor. Perdelele de culoare deschisa lasa sa patrunda razele soarelui si inveseleste acest spatiu.
Una din firmele care a lucrat la casa amicilor mei si care a pus la dispozitie, usile si ferestrele o gasiti aici: http://www.holzertehnic.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu