miercuri, 31 august 2011

Decizia !!!!




  Nu ma intereseaza daca oamenii  au fost platiti sa strige la Rosia Montana sau sa nu strige. E total neinteresant asta. Problema e ca autoritatile  taranganeaza luarea unei decizii . Distrugem un munte ca sa scoatem aur. Asa si? Baraganul e neirigat de 20 de ani, in sudul Olteniei e desert, muntii sunt plini de gunoaie,padurile au fost puse la pamant, noi n-avem autostrazi,nu avem porturi moderne la Dunare ,nu valorificam transportul fluvial, traim ca in evul mediu. Si ne cramponam de niste aur pe care il avem si nu vrem sa-l folosim.Ok ! Care e solutia celor care se opun proiectului ????Voi o stiti ???  Spuneti-mi si mie care este alternativa lor  !!!!!

P.S.Eu unul sunt adeptul deciziei nu al taraganari.O decizie buna sau rea o prefer in locul solutiei de amanare, de taraganare !(gen: "Daca nu curge macar pica ceva" ) .
  

11 comentarii:

  1. Cartonas rosu de la cine ? De la cateva zeci de neispraviti care nici n-au
    auzit si nici nu gasesc pe harta Rosia Montana. Eu sunt din zona si privesc cu
    dispret spre bucurestenii care nu mai pot de grija noastra, fac demonstratii
    ei, care pana ieri n-au auzit macar de RM.

    RăspundețiȘtergere
  2. Singura sansa a locuitorii din RM este munca in minerit. Minerit care nu prea mai exista in zona, din diferite cauze. Agricultura nu se poate face – sunt multe alunecari de teren. Turism – inca nu. Ce sa vedem acolo? Disperarea oamenilor?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca exista decizii bune sau rele. pur si simplu orice decizie are si efecte negative, depinde din ce punct de vedere privesti situatia. si da, in cazul asta specific, chiar ar trebui sa ia o decizie pentru ca situatia e la fel ca acum 7 ani, diferenta fiind doar banii care s-au cheltuit de catre ambele tabere pe propaganda de razboi. cate nu se puteau face cu ei?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt impotriva extragerii aurului, pentru ca istoria nu poate fi niciodata recuperata.Exploatarile se vor termina, insa la sfarsit nu va mai ramane mare lucru pe acolo. Banii castigati (nu de noi, nu pentru noi) se vor cheltui.
    Cine stie, poate am sa ma fac si eu un neispravit si voi demonstra impotriva.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Intruss: Eu am stiu de multi ani de Rosia Montana, am si vizitat zona acum 4 ani si, chiar daca nu sunt de acolo ca sa pot intelege problemele localnicilor, zona aceea, tot ce am vazut a intiparit in mine sentimente aparte ce ma fac sa fiu impotriva proiectului acesta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma cacai sa scriu despre Rosia de ceva timp, si o s+o fac cat de curand. Si eu sunt pt exploatare, dar curata si omeneasca, nu sa ciordim in cativa ani tot aurul ce s+a exploatat cumpatat pana acum. A, si aurul sa fie folosit de noi, nu sa ajunga pe maini straine.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Mircea : Eu iti respect dreptul la opinie :)

    @ andreea toma; Si oamenii din acea zona ce sa faca ,ca turismul e aproape de zero ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, exploatare, dar s-o facem noi, nu altii...

    RăspundețiȘtergere
  9. andreea;

    Ok! Dar,cum spunea si colegul loopoo:"curata si omeneasca"!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chestia e ca, daca ma gandesc bine, noi, simpli cetateni, n-am avea oricum vreun beneficiu din asta...

    RăspundețiȘtergere
  11. partea proasta e ca aurul se pare ca nu va merge catre noi, decat 4la suta din el. Si atunci despre ce decizie vorbim? Despre a da altora si bogatiile subsolului?
    Exploatare facuta de romani, pentru rezerva Romaniei, si curata, fara cianuri, si cumpatat, fara calicie.

    RăspundețiȘtergere