miercuri, 27 aprilie 2011

O poveste mai presus de talent

Mogulii cei răi au măsluit concursul… Câștigătorul trebuia să fie Tălmăcean la dansez pentru voturi, și Boc la cel mai talentat inaugurator de autostrăzi/cosaș/asumator de legi/excavatorist/ciocnitor de ouă  româneşti…
Dar să lăsăm ironia într-o parte şi să trecem la o analiză serioasă,atât cât se poate .
Chestia,concursul ,e şlefuit, bibilit, lucrat la milimetru ca să iasă fix cine e comercial ,pardon pe cel  care (o) îl doreşte telespectatorul ,votant sau SMS-istul. 
Rezultatul votului publicului a surprins multă lume şi a născut discuţii aprinse pe forumuri sau în reţelele de socializare. Mulţi  încearcă să găsească o explicaţie pentru acest rezultat şi cred şi eu ,ca mulţi alţii ,că spectatorii au votat cazul social, şi nu talentul. „Poporul român este un popor sentimental, care de cele mai multe ori ia deciziile pe baza emoţiilor. Acest concurs a amestecat două lucruri care ar fi trebuit să fie distincte: probleme personale şi talentul.
 Mihai Trăistariu spune că este intrigat de rezultatul votului. „Lumea a votat cazul social. Nici eu n-am părinţi, dar nu mi se pare vreun talent să vorbeşti. Poţi pune în balanţă un vorbitor şi o voce de aur?", întreabă acesta, retoric. „Ţuţu e şters ca artist, dar a impresionat prin situaţia lui, spre deosebire de Ianău, care are o voce extraordinară. Păcat de rezultat, pentru că emisiunea asta este cea mai bună din România", concluzionează Mihai Trăistariu. 

 Dacă era un concurs de talent, atunci talentul trebuia apreciat. Cazurile sociale sunt destule, sunt altele mult mai grave...  aşa din :"Românii au talent", Show-ul, s-a transformat în :"Românii au probleme sociale!"
  Şi uite aşa românii uită că avem cele mai mari taxe şi impozite din Europa,că guvernanţii împart bugetul după aritmetica lu' Videanu: opt mie ,două la partid şi ciuciu ţie...că avem un Cod al muncii, o nebunie generală împotriva tuturor angajaţilor din România, ca să uităm că suntem în criză şi că vom fi în continuare în criză....

18 comentarii:

  1. Decat sa nu ai o parere ,mai bine ai o parere :buna rea e parerea ta !

    RăspundețiȘtergere
  2. "Romanii au probleme sociale" reflecta mult mai bine realitatea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. andreea ,
    Imediat după aflarea câştigătorului concursului "Românii au talent" a apărut o avalanşă de comentarii negative din partea internauţilor si a presei ...se vorbeste prin targ ca ar fi fost un blat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu...ma intreb insa cine ar fi avut interesul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Voce, ioc! Versuri, pauză... mişcare scenică, lipsă! Şi doar Andra e cântăreaţă, Mihai e coregraf...mie îmi seamană a aranjament...nu afişează nimic în plus faţă de orice băiat de cartier...da şi câţi bani au încasat din publicitate ...păcat!

    RăspundețiȘtergere
  6. andreea,
    Îl citez tot pe Traistariu : "Am convingerea ca se stia de vreo luna cine va castiga. Genul Hip-hop este pe val, iar un cantaret ca Iustin Nanau nu ar fi avut aceelasi succes".

    RăspundețiȘtergere
  7. Totusi ai dreptate...avem probleme mult mai mari si mai importante de dezbatut, care ne afecteaza existenta curenta si viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  8. andreea,
    Ohooo!!!... si ce probleme !!! Am platit azi curentul,cand am vazut factura am crezut ca eu trebuie sa platesc pentru jumatate de cartier!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca a fost blat, mi-e greu sa ma gandesc, dar cu siguranta romanul a votat intr-un mod lacrimogen.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Florentin: Si tu ai folosit surse electrice de incalzire? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. loopoo: Habar nu am,dar audienta record realizata de emisiunea-concurs "Romanii au talent" i-a determinat pe cei de la Antena 1 sa bage mana serios in buzunar si sa cumpere un format britanic foarte scump, "X Factor".

    RăspundețiȘtergere
  12. andreea ,
    Nu ! Am o alta problema:doi abonati pe acelasi contor si separarea se face cu costuri mari...

    RăspundețiȘtergere
  13. habar n-am auzit de ics factor, cel mai bun show de divertisment e Got Talent, dar daca faci din el un cacat, nimeni nu te va mai lua in seama...

    RăspundețiȘtergere
  14. rezultatul nu il mai schimba nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lumi,
    Noi nu ne-am propus sa schimbam rezultatul.Ne dam si noi cu parerea despre ce s-a intamplat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu ma asteptam sa castige Narcis Iustin Ianau,dar nu a fost sa fie dupa cum e talentul ci votul telespectatorului!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ johannisS,
    A fost unul din favoriti mei!

    RăspundețiȘtergere