duminică, 21 mai 2017

Comand online. Achit online!

Dragă Nemo Express,
Comand online un produs. Îl şi achit, tot online. Mă bucur că Flanco Romania îl are în stoc şi că va fi livrat repede. A doua zi, mă sună curierul (un om politicos şi nevinovat în toată povestea):
- Bună ziua, aveţi un colet cu plata ramburs, suma X- de achitat.
- Bună ziua, am un colet, dar care costă Y, sumă achitată deja online.
- A, păi nu pot să vi-l las atunci, că aici scrie că am de luat bani.

- Corect. Staţi să sun la Flanco.
Sun, vorbesc cu o doamnă extrem de drăguţă care constată că în depozitul firmei de curierat s-a făcut o încurcătură. Mă asigură că livrarea va fi făcută sâmbătă.
Ce să vezi: e sâmbătă. Sun la Nemo. Nema răspuns. Sun la Flanco, dau de o altă doamnă drăguţă care spune că problema birocratică a fost rezolvată de acum câteva zile şi că nu există niciun motiv pentru care să nu-mi fi fost livrat coletul.
Aşadar, dragă Nemo Express...argazul, cand vine...aragazul...

2 comentarii:

  1. Data viitoare să achiți ramburs, nu on line, nah!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pățit-o și eu, după o săptămână m-au anunțat că au preluat pachetul la Buc..parcă l-aș fi comandat la Madrid!

    RăspundețiȘtergere