miercuri, 16 noiembrie 2016

Programe de contabilitate pentru PFA



     Programe de contabilitate pentru PFA


De la inceput va spun ca mie nu mi-a placut partea cu economia, chestii ce tin de programe de contabilitate PFA si nu stiu ce m-a apucat sa scriu azi, despre un program contabilitate PFA. Poate site-ul ciel.ro, care ofera un soft contabilitate PFA? El, pare sa fie de vina.
In weekend-ul trecut, am trecut pe la o amica veche, cu intentia de a iesi impreuna in oras. Ce sa vezi. Am gasit-o cu ochelarii asezati pe nas si cu ochi fixati in monitorul calculatorului.

Ea, are un PFA, un salon de infrumusetare, care ii ocupa tot timpul. Iar de cand s-a modificat Codul Fiscal, este mai mereu pe drumuri.
Fac o scurta paranteza, asa am venit in contact, pentru prima data cu site-ul ciel.ro si programe de contabilitate PFA si inchei.
Revenind la amica mea, m-a surprins ca a acceptat imediat invitatia mea si n-am putut sa n-o intreb despre problemele cu noul Cod Fiscal si cine se ocupa de ele. Chitante, facturi, etc.

Amica mea, fosta absolventa a ASE-ului este foarte multumita de programe de contabilitate PFA, soft contabilitate PFA, puse la dispozitie de cei de la CIEL Romania. Are acum timp suficient si pentru a merge, cu mine, fireste, in oras. Mi-a aratat ca are acces nelimitat la pachetul cu servicii de asistenta tehnica, actualizari ale legislatiei si alte diferite optimizari.

Este simplu, pentru ea, desigur. Cum spuneam la inceput eu, cu economia, care nu mi-a placut niciodata, n-as putea sa ma descurc. Chiar daca cei de la CIEL Romania, ofera asistenta gratuita si cursuri la cerere.

In discutia, care a continuat, la o cafea, in oras, amica mea mi-a spus ca este indragostita...de programul de contabilitate de la Ciel. Ca va lucra de acum, mult mai usor, costurile fiind mici. Este ferm convinsa ca acesta este cel mai bun program de contabilitate PFA, avand in vedere raportul calitate-pret. Si eu zic ca este o suma mica, daca iau in calcul avantajele.

PS. Pentru aceia dintre dumneavoastra, care doresc sa verifice beneficiile unui program de contabilitate, pe site, exista posibilitatea de a descarca gratuit versiunea demo..


2 comentarii: