joi, 30 aprilie 2015

Ce doresti, nu avem timp, avem o gramada de treaba in spate

Cam de doua ori pe an merg la o cofetarie romaneasca. Ca sa nu fiu gîlcevitor si urîcios, prefer sa nu dau nume. Cand ajung in lumea prajiturilor mari si rotunde, eu sunt foarte bucuros, dar, pentru ca nu eram hotărît ce tort sa-mi iau si ce pateuri sa aleg, am fost repezit pe urmatorul ton: "domnule, gandeste-te mai repede ce doresti, nu avem timp, avem o gramada de treaba in spate, acum cu sarbatorile"...
Pentru cateva momente, am avut impresia ca am fost teleportat la o patiserie comunista, de pe o strada prafuita, a Romaniei.

Si cu aceasta secventa, mi-a venit in minte o alta, (oh, ce flashback m-a trosnit) petrecuta in anul 2004, undeva in Bucuresti, pe o zi caniculara. Eram cu nepotul meu, amandoi insetati dupa o zi lunga de plimbare pe strazile capitalei. Am intrat intr-o bacanie, sa luam rapid ceva de baut. Am intrebat vesel si politicos: "ce anume aveti rece de baut?" Raspunsul a venit pe tonul iritat si ridicat : "Beeere, ce s-avem?!" Am incheiat citatul si flashback-ul :)

PS. Nu mai pun gram de alcool in gura de foarte multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu