marți, 20 martie 2012

Echinocţiul de primăvară

Azi dimineata intr-un mail erau urmatoarele rinduri :
echinoctiu.....echilibru.....bucurii...sperante...- vise si visuri....
Uitasem cu desavirsire ...cind a trecut timpul? parca ieri a fost  Craciunul ...apoi 1 si  8 Martie...acum o sa vopsim  oua ( ieftine :) ) si o sa cautam iepurasi de ciocolata ...
Mi se paruse mie in ultima vreme :
- ca pe geam intra mai multa lumina ( am dat vina pe Ajax triple action :) )
- ca soarele si pisicile ma trezesc mai devreme ( am dat vina pe primavara :) )
De fapt si de drept Pamantul isi continua drumul lui pe orbita ( dupa parerea mea ceva mai repede ca de obicei ...dar asta e o alta poveste ) fara sa ii pese de problemele mele...ale tale...ale noastre...nici macar de ale lui ( poluare, incalzire globala, bombardare cu meteoriti si furtuni solare )
Am vazut prea multe SF-uri si am mincat prea multe cornulete...asa ca am inceput sa aberez pe marginea unei zile care pina la urma este ca oricare alta ...vorba lui Scarlet O'Hara ( din alt film :) ) " si miine este o zi "!!!!!!!

9 comentarii:

  1. Am observat schimbarile cu ochii, nu si cu sufletul. Simt ca nu le pot aprofunda, ca si cum venirea primaverii s-ar petrece doar in afara. dar, intr-adevar, si maine e o zi si poate va fi asa cum si-o doreste fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ andreea:Ori de cate ori se termina o zi … nu-mi place sa spun S-A MAI DUS O ZI… ci mai curand spun SI MAINE ESTE O ZI…

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca eu spun taman invers.... inca o zi pierduta, ce nu se mai intoarce.

    RăspundețiȘtergere
  4. @andreea : incearca sa inversezi

    RăspundețiȘtergere
  5. Semneaza PRIMA PETITIE NATIONALA pentru dreptul la o viata sanatoasa!
    poza
    http://responsabil.slabute.ro/initiative/petitie-sem…

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa cum scrie si in mail " vise si visuri"

    RăspundețiȘtergere
  7. E o primavara frumoasa si "multa" ca sa zic asa. In curand o sa inverzeasca totul si abia daca vom tine pasul cu eruptia florilor pe ramuri si prin iarba.
    Cat despre astenie, e greu de suportat, dar da greutate zilelor in sensul ca vom aprecia mai mult starea de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Claudia: Primavara e cu adevarat cel mai frumos anotimp.

    RăspundețiȘtergere
  9. adevarat ca este cel mai frumos anotimp...

    RăspundețiȘtergere