marți, 8 noiembrie 2011

Zambeste si coloreaza!

Azi mi-am propus sa trec prin viata cu o pensula plina de culoare si sa inveselesc realitatea ce pare a fi din ce in ce mai sumbra. Voi folosi culoarea bucuriei, a sperantei si a optimismului. Sunt culori ce transforma rutina din fiecare zi, intr-o alta zi ce pare a fi o eternitate. Bucuria e o culoare pe care as pune-o pe fetele oamenilor. Ce bine ar arata o zi in care sa vezi toti oamenii fericiti… Cu speranta as vrea sa pictez suflete, adaugand si iubire. Oamenii ar fi stralucitor de fericiti. Iar optimismul as vrea sa fie culoarea gandirii… Ar fi o lume perfecta, daca s-ar adauga si alte culori ce rezulta din acestea principale. Zambeste si coloreaza!

6 comentarii:

  1. Fiecare persoana coloreaza sentimentele in functie de culorile preferate…deci? Orice culoare e a ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Altfel spus… sa zicem ca portocaliu e culoarea bucuriei? Nu de alta, dar e culoarea mea preferata… ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare unde se gasesc culorile astea ale bucuriei, ale sperantei, ale optimismului? E drept ca magazinele cu articole pentru pictura sunt tot mai greu de gasit, dar oare au asemenea culori?

    RăspundețiȘtergere
  4. andreea: Timpul pe care-l avem de respirat pe pamantul asta e asa de scurt! Asa ca mi-am impus sa gasesc un motiv de bucurie in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Invatati sa lasati pe chipul vostru sa infloreasca un zambet, este darul pe care-l oferiti aproapelui, este darul pe care-l oferiti intregului Univers!...frumos articol...Bravoooooo :)

    RăspundețiȘtergere