sâmbătă, 23 aprilie 2016

Camera auto

Camera auto si esti asigurat in caz de un eveniment neplacut

O discutie legata de tehnologie, gadgeturi este in ziua de zi, inevitabila. Fie ca esti sau nu pasionat de noile tehnologii si despre producatori tot vei avea o discutie, o parere. Si, lucrul asta nu e ceva rau. Cand a venit vorba ca eu sa-mi schimb vechea camera auto, cei mai multi m-au sfatuit sa aleg una produsa de Samsung. Ei, au fost cei care mi-au dat multe exemple de modele….camera video auto pentru bord de aici.





Si, fac o paranteza, legat de firma Samsung. Firma aceasta din punct de vedere al trecutului, dar si al viitorului pare una extrem de interesanta dar, si controversata. In opinia mea este firma care a avut cea mai spectaculoasa evolutie pozitiva, fireste! Imi aduc aminte de anii”90 de celebrele si popularele tv-uri Samsung, destul de reusite si foarte ieftine. Spun asta pentru ca am avut asa ceva si mai stiu multe persoane care au avut.

Camere auto video

Cand s-au lansat si pe segmentul de camere auto video, tot cam asa au fost. Nu aveau un design prea stralucit, nici nu se puteau pune cu ceilalti producatori, la acea vreme. In opinia mea camerele aveau o mica problema. Dar, acum noua generatie atrage pe multi, pentru ca se pot face niste filmari bune! Cam asa a fost trecutul pentru cei de la Samsung!! Si, am inchis paranteza!

Acum, ca Samsung este unul din lideri pe acest segment, pentru ca are are cele mai bune imaginii, n-am sa contest eu. Stau bine atat la design, cat si la functii, dar preturile sunt cam piperate, de aceea eu am ales o camera video auto  Camera Auto Full HD SM-G1WH, ca cea de pe site-ul www.supermisto.ro, atasata si in imaginea de mai sus. Si, in loc de 392 lei, am dat pe ea 259 lei (fiind la reducere).

Unii zic ca daca ar fi sa-si cumpere o camera video auto, si-ar lua doar Samsung. LG-ul nu prea straluceste…eu zic: fiecare dupa buget!.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu