duminică, 20 martie 2016

Amintiri, cadouri de Craciun


Amintiri de la Craciun
sursa:www.debonaire.ro




1. Un portofel din piele. Acum, am eu unul. E de cinci ani, dar ma bucura un asemenea cadou si chiar am vazut cu ceva vreme, in cautarile mele dupa "cadouri de craciun online" unul special. Nu l-am cumparat, astept sa-l primesc cadou, candva:)

2. Un ceas bun. La fel ca si vinul, consider ca nu se demodeaza. Eu chiar port asa ceva. M-as multumi si cu un ceas de firma, din acela de perete, chiar daca mai am unul, ii voi gasi locul...



Copil fiind imi placeau tare mult dulciurile si, bineinteles ca ma bucuram sa primesc "cadouri de craciun" care contineau multe dulciuri. Acum, nu! Chiar nu consider ca este potrivit un asemenea cadou. De asemenea, nu-s fan al cadourilor religioase. Nu sunt o persoana care e paralel cu aspectul religios, dar nu-mi place sa mi se bage asa ceva pe"gat".


Sa revin acum la cadourile de craciun personalizate oferite de firma Debonaire si sa va spun ca atunci cand veti cauta cadouri craciun ieftine sau cadouri de craciun online, site-ul lor va fi printre primul rezultat in cautari, asta pentru ca oferta e una bogata in cosuri cadou craciun.

Din blogosfera romaneasca, zi frumoasa va doresc!

Ps. Cred ca actionarii firmei au citit, in online, articolul acesta si au urmat acele: sfaturi pentru un craciun perfect. Le-a iesit, fiindca eu mi-am reamintit de acel moment extraordinar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu