luni, 26 octombrie 2015

Calatorul si avionul

                                       Calatorul si avionul




Am sa incep acest articol spunandu-va ce eu sunt un calator...Sunt calatorul care vine de departe, de pe drumul acela ingust, pietros, scrijelitor si greu urcator. Sunt calatorul care vine de pe drumul pe care nu exista fantani: pe acest drum nu exista nici copaci cu frunze, nu au nici macar ramuri, au niste cioturi indreptate spre pamant. Daca ma vei intreba cititorule, cum si cu cine calatoresc, iti dau acest link: https://www.aerolines.ro/zboruri-ieftine/ !

Acum intorcandu-ma la titlul acestui articol, am sa va spun ca eu calatoresc foarte des cu ajutorul celor de la Aerolines. Ultima calatorie fiind la Milano. Orasul modei, ar spune doamnele si domnisoarele...dar mie imi place acest oras dintr-o alta perspectiva, fiind al doilea oras ca marime din Italia , dupa Roma.



Am sa va spun si cea am vizitat eu in Milano...Am fost sa vizitez Domul din Milano. Pe care il vedeti si in fotografia pe care v-am atasat-o.





O constructie mareata a caror lucrari au inceput prin anul 1386. Se presupune ca cel mai probabil initiativa a aparitinut lui Gian Galeazzo Visconti pentru a-si etala putera sa politic si economica. " Pentru constructia acestui impunator edificiu, ce va deveni punctul de referinta a intregii structuri urbane, au fost efectuate numeroase demolari: cateva case episcopale, baptisteriul San Giovanni, bazilica Santa Tecla si numeroase pravalii.
Este situat in centrul orasului Milano si ocupa 11500m2, are o lungime de 158 metri o latime de 93 metri si o inaltime de 109 metri."-

Ce imi doresc pentru acest sfarsit de an? Simplu, Viena! Si-am gasit pe site-ul, de care va spuneam la inceput, bilete dus-intors, ale companiei TAROM, de la 129 de euro.


Avantajul numarul 1, pentru care aleg intotdeauna Aerolines, este ca pe site-ul lor sunt cele mai mici preturi si foarte multe destinatii.
Avantajul numarul 2, este ca se pot face rezervari de bilete.

Calator fiind, inchei prin a va dori zboruri ieftine si sigure.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu