marți, 11 august 2015

Incaltaminte casual pentru barbati

                                            Incaltaminte casual pentru barbati

In opinia mea, incaltamintea este un lucru foarte important. Nu las deoparte nici celelalte obiecte vestimentare, dar vizitand, pe rand paginile cu: sepci new era, tricouri pentru barbati, incaltaminte sport si casual, camasi si accesorii online la Townfashion, m-am oprit doar la unul din articolele vestimentare, pe care eu il consider mai important.
Ne incaltam, pentru ca nu putem merge desculti pe strada. A cumpara incaltaminte, pentru unii este o pasiune. Nu e vorba doar de femei, sunt si barbati care isi cumpara foarte multe perechi de pantofi sport. Nu stiu daca e un snobism, dar este o realitate.

 Deci, sunt persoane care isi cumpara incaltaminte doar pentru felul in care arata, altii au un obicei, cam neplacut, de a rupe destul de repede incaltamintea. In ceea de a doua categorie, din pacate, ma inscriu si eu. Spun din pacate, pentru ca asta cam costa.
Sa iti cumperi mai multe perechi, este deja costisitor, costa prea mult. Unii o considera o investitie, dar dupa caz accepti niste pantofi sport si niste ghete ca cele din imaginea atasata.

Asta atunci cand discutam despre barbati. Dar, cand este vorba despre incaltamintea de dama, lucrurile se schimba. La ele incaltamintea trebuie sa se asorteze cu geanta. Sau se poarta cu toc.

Imi amintesc de reactiile pe care le-am starnit printre colegi, cand am aparut pentru prima oara cu niste pantofi cu lac. Da, am avut asa ceva, candva. Erau asa pentru o nunta sau botez, dar recunosc ca era foarte incomozi, iar daca sunteti in cautarea de incaltaminte aruncati un ochi pe pagina cu incaltaminte casual pentru barbati, sunt cu mult mai comozi, decat cei de lac.

De ce incaltamintea casual? In opinia mea se potriveste cel mai bine cu o pereche de blugi. Si, mai am ub motiv, pentru ca este comoda si se poarta.

In incheiere, sa va spun si despre avantajele unei achizitii de produse, de pe site-ul www.townfashion.ro. Acestea constau in faptul ca toate produsele corespund cu marimile, iar preturile sunt cu 70% mai mici decat in majoritatea magazinelor de profil. Deci, se merita!

PS. Pentru a vedea tendintele din moda acestui an, accesati acest link .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu