luni, 17 noiembrie 2014

Royal canin pentru cainele tau.

Nu ma pot declara un mare iubitor al animalelor, in sensul acela pe care il inteleg eu...dar nici nu pot sa pun ca un animal de companie nu ar fi bine venit pe proprietatea mea. Cu ceva vreme chiar am avut un caine. A fost o experienta frumoasa.
Pentru cei care locuiesc la casa imi pare important sa detina un caine, pentru a pazi proprietatea. Un caine poate fi si-o companie placuta si atunci cand iesi lo plimbare.
In opinia mea, cainele este cel mai potrivit animal de companie. Majoritatea sunt inteligenti, jucausi si pot fi usor dresati. Vad multe persoane, am amici si amice, care ies la plimbare insotiti de cainele de companie. Ii vad tot timpul ca se bucura de clipele placute pe care le petrec impreuna. Iar atunci cand este si un caine de rasa dresat pentru a fi si ascultator este cu mult mai bine.

Stiu, din propria mea experienta, ca doar v-am spus la inceputul articolului ca am avut un caine, ca cele mai neplacute momente pentru un detinator de caine este atunci cand cainele se imbolnaveste si, exista un risc major. Asta, din punctul meu de vedere trebuie prevenit printr-o ingrijire permanenta si prin vizita permanenta la un cabinet veterinar.
Oricare din stapanii de caini trebuie sa fie preocupati de alimentatia unui caine. Cred ca nimanui nu iar coveni ca animalul sau de companie sa sufere si sa fie nevoit sa ajunga intr-o stare grava la un cabinet veterinar.

Revenind la alimentatia unui cainie. Deoarece multi prefera sa ia in adoptie( asa se spune acum:) un caine de mic, fiind mai usor de dresat dar si usor sa-si cunoasca noua familie, alimentatia trebuie sa fie in functie de varsta lui. In plus e nevoie sa ii fie facute toate vaccinele.
Ca si oamenii animalele de companie au nevoie de hrana adecvata varstei. Poate ca va puneti intrebarea cum facem sa alegem hrana potrivita pentru ceea ce avem? Din start va spun ca daca v-ati gandit sa-i preparati mancare voi, s-ar putea sa nu fie intotdeauna alegerea cea mai buna. si, am sa va explic si de ce? In multe cazuri hrana pregatita de voi poate sa contina cantitati prea mari de zaharuri, condimente si grasimi ce nu-i fac bine cainelui vostru. De aceea eu va pot recomanda: royal canin maxi adult 15kg .Si, daca tot ati ajuns pe site-ul respectiv gasiti si alte informatii care completeaza ceea ce am spus eu.

 In plus e nevoie sa ii fie facute toate vaccinele, in functie de varsta animalului de companie. Un lucru extrem de important si uneori neglijat. Poate uneori din lipsa de informatie sau poate alteori din lipsa timpului.
Asadar, atunci cand ne hotaram sa ne luam un animal de comapanie, indiferent de rasa sau varsta, trebuie sa fim constienti ca el necesita o ingrijire permanenta. Este nevoie de timp si de asemenea avem nevoie de informatie specifica rasei din care face parte animalul de companie. Nu-i deloc usor!
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti un sfarsit de toamna frumoasa.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu