vineri, 26 septembrie 2014

O tanara si-a crosetat rochia de mireasa

O tanara din Seattle a dorit sa-si faca singura rochia de mireasa pentru a celebra memoria bunicii sale care a invatat-o de mica sa croseteze.

Timp de cinci luni, ea a folosit cele 50 de minute petrecute in autobuzul, ce o ducea si aducea la serviciu, pentru a-si croseta rochia pe care a purtat-o in cea mai importanta zi din viata sa.

“Cele mai multe femei cheltuiesc mii de dolari pe rochia de mireasă, eu am făcut-o pe a mea cu numai 30 de dolari, în timp ce făceam naveta la muncă”, a spus Chi Krneta, citata de postul ABC News.

Povestea sa  a devenit virala după ce tanara a publicat cateva fotografii cu rochia pe reteaua Reddit.

“Croșetez mult când merg cu autobuzul, am făcut și alte lucruri precum eșarfe, pălării și rochii mai scurte. Mi-am dorit foarte mult să îmi fac singură rochia de mireasă și croșetatul a fost soluția cea mai bună”, a adaugat tanara, care lucreaza ca arhitect in Seattle.
Invitatii au remarcat rochia neobisnuita si au felicitat-o, dar Chi Krneta  si-a dorit cel mai mult s-o faca mandra pe bunica ei, care a murit in urma cu cativa ani.

“Am vrut ca darul primit de la bunica mea, croșetatul, să facă parte din ziua nunții”
, a mai spus tanara arhitecta talentata.

De asemenea, ea s-a implicat in tot procesul de organizare a nuntii, fiind cea care a creat decorul salii, inclusiv rochiile pentru domnisoarele de onorare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu