marți, 5 august 2014

Usain Bolt- "misiune imposibila"

Sprinterul jamaican Usain Bolt, cel care detine recordul mondial atat la 100de metri, cat si la 200 de metri, si-a propus sa ma treaca o bariera in lumea atletismului.

Niciun om nu a reusit sa cobore sub pragul de 19 secunde in proba de 200 de metri, insa Usain Bolt (in varsta de 27 de ani) si-a propus sa o faca, iar cand atletul jamaican isi propune ceva, de obicei, aceasta se si implineste.


”Am spus că vreau să alerg 200 de metri sub 19 secunde. Este unul dintre scopurile mele și un vis pe care îl am de multă vreme”, a precizat dublul campion olimpic in probele de 100 de metri si 200 de metri. .

”Cred că am făcut destule la sută. Vreau să mă mențin în top acolo, însă iubesc proba de 200 de metri și vreau să fac ceva special acolo. De acum încolo, mă voi concentra mai mult la 200”
, declaratia a fost facuta pentru postul BBC
In proba de 200 de metri, Usain Bolt a stabilit cel mai bun timp din istoria atletismului, in urma cu cinci ani, la Berlin, cronometrul oprindu-se la 19,19 secunde.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu