duminică, 18 august 2013

Happy Weekend

O ascultătoare întreabă la Radio Erevan:
- Tot timpul bărbaţii mi se uită la sâni… Ce pot să fac?
Radio Erevan întreaba la rândul lui:
- Dar câti ani aveţi?
- 79, răspunde doamna.
Radio Erevan răspunde:
- Atunci încetaţi să mai purtaţi fuste mini!


Soţia pleacă în deplasare iar când se întoarce găseşte în sertar o pereche de chiloţi ce nu-i aparţin. Furioasă, îşi ia soţul la rost. Acesta răspunde supărat:
- N-am nici o idee… eu nu spăl rufele!
Aşa că soţia o interoghează pe servitoare:
Aceasta, foarte indignată:
- De unde să ştiu, doamna?! Aceşti chiloţi nu-mi aparţin. Eu nici măcar nu port chiloţi! Dacă nu credeţi, întrebaţi-l pe soţul dumneavoastră!


Alinuţa îsi părăseşte bărbatul şi se mută la maică-sa:
- Închipuieşte-ţi , mamă, cum am ieşit din casă să vin la tine, am auzit un zgomot puternic . Acum nu ştiu : ori s-a împuşcat , ori a destupat o sticlă de şampanie…

Bulă se duce în toiul nopţii, cu un pietroi legat de gât pe marginea unei prăpastii , cu intenţia de a se sinucide:
- Mai bine mă arunc mâine dimineaţă! Pe întunericul ăsta, nici nu văd fundul prăpastiei!

O autostopistă este luată în maşina unui tânăr.În dreptul unei păduri, fata începe să tremure.
- De ce tremuraţi ?
- De teamă să nu mă violezi !
Tânărul trage maşina pe dreapta :
- Bine că aţi adus vorba. Era cât p’aci să uit!

Postarea de azi este speciala pentru Elly si rubrica: HAPPY WEEKEND!. ajunsa la editia cu numarul 32!

5 comentarii:

  1. Sunt haioase bancurile :)) Mai putin cel cu violul, dar aceasta nu inseamna ca nu m-au amuzat celelalte.
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. florentindraganescuaugust 18, 2013

      Zile faine si tie!

      Ștergere
  2. Cateva bancuri sunt binevenite oricand...nu stiu de ce lumea nu mai spune bancuri ca inainte! Prin viu grai vreau sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))
    Sunt excelente toate! Daca ai vedea cum rad singura fiindca n-am cu cine rade..ai rade de mine:)))
    Totusi, cred ca barbatul Alinutei a desfacut o sticla de sampanie ;) :)))

    Sa ai o saptamana buna, Florentin!

    RăspundețiȘtergere