luni, 4 martie 2013

Brandul zara

Mai sunt cateva zile, pana pe 8 Martie si m-am gandit sa va prezint o idee de cadou si un brand! Si, daca tot v-am recomandat in ultima perioada: ba o reteta, ba un magazin online, de ce sa nu va recomand si un brand! Este fara doar si poate un brand, imbracaminte zara, care va fi din ce in ce mai cautat, daca nu cumva este deja!
Am multe idei de cadouri, mai ales cand este vorba despre mine, dar ma abtin, acum! Eu am pus ochii pe acest brand. De ce? Pentru ca acolo am vazut niste modele de tricouri, ce nu te va deranja sa le adaugi la colectia ta!
Ei, si-acum, sa va spun si care-i treaba! Pai, eu recomand frumusel si magazinul Fashionmonster.ro, pentru ca poti achizitiona fel de fel de cadouri pentru cei dragi si merita sa arunci o privire peste el, daca tot se apropie ziua aceea celebra, de care v-am spus la inceput!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu