marți, 29 ianuarie 2013

BlogalInitiative!!! Scandal sau facatura de scandal!

 In blogosfera noastra romaneasca a izbucnit un nou scandal legat, de data asta, de  un concurs ce s-a desfasurat pe BlogalInitiative. Din punctul MEU de vedere nu este exclus sa fie asa o facatura, asa pentru trafic...Stiti voi...vesnica goana dupa trafic si pageRank!!!:) Problema lor, solutia lor... Si, cum greu pic in capcane d'astea, adica sa apar pe unul si sa-l critic pe celalalt, zic si eu : "Principiul meu", pe care vi-l recomand si voua: participati la campanii unde aveti incredere in organizatori. Valabil si pentru Blogal Initiative: participi doar daca ai incredere in ei.PUNCT. Daca NU ai incredere nu te bagi !!!
Desi, arde blogosfera de cateva zile, vad ca reprezentantii companiei citate in scandal, tace, nu scote furtunul sa stinga incendiul provocat de domniile lor. O fi si asta un mod de as face reclama, zic si eu, nu dau cu parul in ditamai capitalisti:)))))))... 
 Am citit opinii neutre, legate de acest scandal si experiente legate de acest concurs !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu