miercuri, 3 ianuarie 2018

Halep, ramane nr.1 Mondial!

Halep, ramane nr.1 Mondial!

foto: e-provincia.com

Simona Halep isi mentine poziţia de lider în clasamentul WTA şi după prima săptămână de întreceri a anului 2018, graţie victoriei din optimile turneului de la Shezhen. Victoria în faţa chinezoaicei Ying-Ying Duan (91 WTA), cu scorul de 3-6, 6-1, 6-2...ii va asigura si un loc mai bun la Australian Open
Simona Halep, este sigură că va fi, pentru prima data, cap de serie numărul unu la un turneu de Mare Şlem, la Australian Open, urmată pe lista favoritelor de daneza Caroline Wozniacki, scrie Prosport.


Setea de un trofeu la un Mare Slem 


"Nu a fost simplu, pentru că loveşte foarte tare fiecare minge. Mi-am propus să fiu mai puternică pe picioare, să îmi găsesc puţin ritmul, să stau mai aproape de linia de fund şi să deschid terenul mai bine. Am făcut asta - chiar foarte bine - şi de aceea am câştigat. Nu a fost simplu, chiar dacă am câştigat cu 6-1 şi 6-2. A fost un meci foarte greu", acestea fiind primele declaratii dupa meciul cu chinezoica Ying-Ying Duan

Liderul mondial a mai spus: "Am o foame uriaşă de trofee, ca să fiu sinceră. Îmi doresc enorm să câştig titlul, dar drumul este foarte lung. Mă gândesc doar la ce am de făcut în următorul meci pentru a câştiga", a precizat Simona Halep, potrivit sursei citate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu