miercuri, 15 martie 2017

Modele de inele

Mai sunt cateva saptamani pana la Paste, sper ca nu ati uitat... si, totusi eu vreau sa va reamintesc ca nu e bine sa risti sa nu-ti ajunga la timp comanda penturu cadourile, pe care doresti sa le daruiesti persoanelor dragi. Acum, exista diverse modele de inele de logodna si ai posibilitatea sa comanzi cadouri, prin intermediul magazinului online bijuteriizehava.ro. De ce sa comanzi ceva care sa nu-ti placa? Mergi pe 100%, daca comanzi de pe ZEHAVA, magazin care pune accent pe calitate si relatia cu clientii. Eu, v-am pus si o mica galerie foto cu bijuterii, din care voi puteti alege!





Inel din Inel aur galben 18K cu perla, rubin si diamant




Eu, consider ca aceste: bijuteriile din aur galben, pot fi un cadou foarte inspirat pentru oricine, deoarece toate domnele si domnisoarele din viata noastra, tresar la un astfel de produs...sunt sigur ca o veti impresiona! Doar e Pastele! Ce poate fi mai frumos, pana la urma suntem tineri la inceputul vietii...nu dispunem, inca, de sume mari sa daruim bijuteri cu cristale Svarovscki...zic si eu ca exemplu!!
Si mai am un argument, dar sa nu afle doamnele si domnisoarele: Sunt mai ieftine!.





Inel din aur galben de 14k cu carnelian natural rosu, Orly




Pe site-ul de care v-am spus la inceputul articolului gasiti o gama variata de bijuterii din aur galben. Se potrivesc la toate tinutele, fie ca vorbim de o tinuta eleganta, de una casual sau o tinuta sport.



De ce as alege bijuteriile din aur galben? Incerc sa va dau niste argumente:

1. Bijuteriile sunt mai ieftine. Acesta este un argument pe care cred ca il banuiti. Este evident, nu trebuie sa fi un bun cunoscator al bijuteriilor.
2. Nu toti avem bani pentru a cumpara cele mai scumpe bijuterii, mai ales tinerii, dar vrem sa daruim o bijuterie drept cadou persoanelor dragi noua, iar bijuteriile ZEHAVA, ca aceste verighete din aur alb, mi se pare cele mai potrivite. Bine, ar mai fi o solutie cea a bijuteriilor placate din aur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu