miercuri, 22 martie 2017

Creditul bancar. Credit nevoi personale

Creditul bancar. Credit nevoi personale

Creditul in Romania! Despre credite si banci eu, am mai scris, dar revin cu informatii noi, despre un credit online de la extrasimplu.ro, pentru voi, cititorii acestui blog.
Avand un potential mare de crestere si de dezvoltare a activitatiilor bancare, atat pe segmentul clientilor persoane juridice, cat si pe cel al persoanelor fizice, pe termen mediu si lung, dupa anul 1989, la inceputul perioadei de tranzitie, in activitatea bancara din România, s-au produs o serie de schimbari esentiale printre acestea numarandu-se si aparitia unor noi instrumente bancare numite: credit rapid, credit nevoi personale, credit online, etc.

Persoanele care doresc sa contracteze un credit nevoi personale ar trebui sa fie foarte atente la marja pe care o are banca, deoarece aceasta este cea de-a doua componenta a dobanzii si in momentul actual este mult mai mare decat indicele euribor.
Pentru credite persoane fizice, exista in online un site: extrasimplu.ro, care te ajuta sa-ti faci calculele. Acolo gasesti oferta ideala pentru contractarea rapida a unui credit online.

Site-ul iti ofera posibilitatea unor imprumuturi rapide cu sume cuprinse intre 200 si 2.000 de lei si ca noutate poti aplica online. Asta nu inseamna ca esti scutit de un drum pana la banca, dar cel putin ai idee despre ce vrei!
Stiu, ca sunt foarte multi tineri care doresc sa-si cumpere mobila, spre exemplu! Sansele sa-si poata lua cu banii jos, sunt foarte reduse si atunci se poate apela la o solutie bancara de tipul: creditul pana la salariu.

De ce ExtraSimplu?


-se poate aplica si cu o copie dupa cartea de identitate, plus un extras de cont;
-pentru a beneficia de credite rapide trebuie ca varsta sa fie cuprinsa intre 18 si 75;
-creditul se poate rambursa si inainte de scadenta; nu se va plati taxe sau comisioane suplimentare;
-daca ai probleme cu ratele, poti apela la un numar de telefon special: 021.9258, pentru a gasi o solutie cu cei de la banca;

Ca o concluzie: cand va hotarati sa luati un credit, indiferent de unde si ce fel, trebuie sa va informati bine, ceea ce scriu eu sunt doar pareri personale, nu sunt sfaturi pentru a face imprumuturi rapide..

3 comentarii:

  1. Extrasimplu...pare simplu, sper sa fie si asa in realitate.
    Ms. de informatie!

    RăspundețiȘtergere
  2. OFERIM TOATE TIPURI DE ÎMPRUMUT - SE APLICĂ PENTRU ÎMPRUMUTURI AFFORDABILE.

    Sunteți un bărbat sau o femeie de afaceri? Sunteți în orice situație financiară sau Aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o mică afacere și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și sunteți greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare ?. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    Creditele noastre sunt bine asigurate pentru ca securitatea maxima este prioritatea noastra. Obiectivul nostru principal este de a va ajuta sa obtineti serviciile pe care le meritati. Programul nostru este cel mai rapid mod de a obtine ceea ce aveti nevoie intr-o clipa. Reduceți-vă plățile pentru a ușura efortul pentru cheltuielile dvs. lunare. Obțineți flexibilitate cu care puteți utiliza pentru orice scop de la vacanțe, la educație, la achiziții unice. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    Oferim o gama larga de servicii financiare care include: Planificarea afacerii, Finante comerciale si de dezvoltare, Imobiliare si ipoteci, Imprumuturi de consolidare a datoriilor, Credite pentru afaceri, Imprumuturi private, Credite de refinantare la domiciliu cu dobanda redusa la 1.00% juridice. Obțineți cele mai bune pentru familia dvs. și propria casa de vis, precum și cu schema noastră generală de împrumut. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    OFERIM TOATE TIPURI DE ÎMPRUMUT - SE APLICĂ PENTRU ÎMPRUMUTURI AFFORDABILE.

    Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: loanageorge11@gmail.com
    Vă rugăm să ne scrieți înapoi cu informațiile despre împrumut;
    - Numele intreg:
    - Suma imprumutata necesara:
    - Durata împrumutului:
    - Scopul împrumutului:
    - Oras-tara:
    - Telefon:
    - Cum ați auzit despre noi:

    Dacă sunteți interesat să obțineți un împrumut, atunci vă rugăm să ne scrieți cu nevoia de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: loanageorge11@gmail.com
    Cu stimă,
    Doamna Loana George
    loanageorge11@gmail.com


    Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună prieteni!!! Numele meu este Abdur Razzaq. Vreau să depun mărturia despre împrumutătorul bun care mi-a arătat lumină după ce a fost înșelat de 3 împrumutători internaționali diferiți, toți promit să-mi acorde un împrumut după ce m-au făcut să plătesc o mulțime de taxe care nu produc nimic și s-au ridicat la nici un rezultat pozitiv. Mi-am pierdut banii câștigați din greu și au fost în total 6.560 USD. Într-o zi, în timp ce navigau pe internet, arătam frustrat când am dat peste o femeie care a fost înșelată și, în cele din urmă, a fost legată de o companie de împrumut legitimă numită Instituții de credit de împrumut și e-mail: EMAIL: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    adăugați-ne la ce este aplicația: +393510483991
    unde a primit în cele din urmă împrumutul, așa că am decis să contactez aceeași companie de împrumut și apoi le-am spus povestea mea despre cum am fost înșelat de 3 împrumutători diferiți care nu au făcut altceva decât să-mi dea curs mai multă durere. Îi explic companiei prin poștă și tot ce mi-au spus a fost să nu mai plâng pentru că voi primi împrumutul în compania lor și, de asemenea, am făcut alegerea corectă de a le contacta. Am completat formularul de cerere de împrumut și am procedat cu tot ceea ce mi s-a cerut și, spre șocul meu, mi-a fost acordată o sumă de împrumut de 80.000,00 dolari de către această mare instituție de credit pentru împrumut de companie administrată de domnul Ilie, un om care se teme de Dumnezeu și aici sunt astăzi fericit pentru că această companie mi-a acordat un împrumut, așa că am făcut un jurământ pentru mine că voi continua să depun mărturie pe internet despre modul în care mi-am luat împrumutul. Ai nevoie urgent de un împrumut? contactați cu amabilitate și rapid această companie excelentă acum pentru împrumutul dvs. prin e-mail: loancreditinstitutions00@yahoo.com el este amabil.
    rămân Abdur Razzaq

    RăspundețiȘtergere